Wat een goed nieuws

Ik heb vandaag gehoord dat ik 2 januari voor een thoraxfoto mag komen, dat wilde ik per se. Op 4 jan als ik bij de dermatoloog zit hebben we daar dan de uitslag van, en krijg ik ook de uitslag van het tweede biopt. Verder laat ik ze dan m'n lymfen voelen.
10 jan ga ik naar een plastisch chirurg voor de 2e excisie. Van de kennis die dit voor me heeft geregeld (ook chirurg) begreep ik dat ze dit niet leuk gaan vinden bij dermatologie, maar dat ik me er niks van aan moet trekken. Plastisch chirurgen snijden de hele dag, elke dag, dus die gaan het goed doen en nog enigszins mooi. Bij mij komt het litteken op een zichtbare plek. Dit is zéker niet het belangrijkste, maar ik zal hier vaak genoeg aan herinnerd worden met controles etc, dus ik wil daarnaast een zo min mogelijk gehavend been.
Dit alles gebeurt in het ziekenhuis waar ik nu patient ben, want ik wil er niet te lang mee wachten.
Maar daarna wil ik met alle uitslagen naar het AVL voor second opinion en de controles wil ik ook daar.
Ik heb dus nu alles geregeld wat er te regelen viel. En nu ben ik opeens heel moe :-S
Morgen ga ik gewoon werken, want dat is de beste afleiding. Ik voel me wel een heel andere vrouw dan voor de kerstavond from hell. Maar met elke dag ben ik op de een of andere manier iets positiever over alles en geloof ik steeds meer in de goede prognose. Echt alle onderzoeken en statistieken wijzen hierop, dus ik ga daarvan uit. Ik hoop dat jij dit na vanmiddag ook weer gaat doen. 5 jaar ziektevrij is absoluut een mijlpaal als je de overige berichten op dit forum leest (daarvan ben ik erg van slag geraakt).
Geniet van je goede nieuws meid!!
Liefs,
Suus