Hoi Ilona,
Zeker goed nieuws, hopelijk is het snel op voorraad en kunnen jullie starten? Mijn vrouw heeft ook Xvega (spuitje 1x per maand) gekregen om haar botten te beschermen tegen de tumoren, weet niet of dat bij jullie ook speelt?
Mijn vrouw heeft eergistermiddag extreme botpijnen gehad, ze lag te kronkelen in bed. Duurde lang voordat de paracetamol werkte. Onze oncoloog gebeld en die stelde voor om Voltaren 75mg te nemen. Leek ons in eerste instantie weinig hulpvol, dacht dat het zo iets als Ibruprofen was, maar doet echt wonderen! Koorts is veel beter onder controle, geen pieken meer en pijn is weg. Ze kan zelfs zelfstandig uit bed en is vandaag voor het eerst in 10 dagen eventjes beneden en zelfs buiten geweest. Hoop stiekem dat het de pembro is, maar de timing lijkt te wijzen op de Voltaren. Goede tip dus als iemand van jullie (partners) botpijn mocht krijgen!
Daarnaast met de arts besproken om eventueel bestralingen te doen. Dit kan ook helpen las ik op MPIP - in het geval van bot tumoren. En toevallig last ik dit gisteren:
http://www.nu.nl/wetenschap/3950621/ult ... chten.html
Succes weer allemaal !