Start Keytruda (pembrolizumab) behandeling
Re: Start Keytruda (pembrolizumab) behandeling
Geniet van de feestdagen en de mensen om je heen en veel succes maandag!
Groeten,
Wendy
Groeten,
Wendy
Hoi Patrricia,
Je hebt gisteren je eerste toediening gehad toch? Ging het goed?
Fijn gevoel dat het nu begonnen is toch?
Ik wens jou, en iedereen hier, een heel goed uiteinde en een beter 2016!
Lucina
Je hebt gisteren je eerste toediening gehad toch? Ging het goed?
Fijn gevoel dat het nu begonnen is toch?
Ik wens jou, en iedereen hier, een heel goed uiteinde en een beter 2016!
Lucina
Hoi Lucina,
Het ging heel voorspoedig. Ik vind het wel een mijlpaal, ik voel me kwetsbaar en afhankelijk. Geen bijwerkingen op dit moment. Wel nog steeds wat verhoging en rugpijn, maar dat is al twee maanden zo...
Gaat het bij jullie ook nog steeds voorspoedig?
Ik wens jullie een mooie jaarwisseling en dat alle wensen mogen uitkomen.
Het ging heel voorspoedig. Ik vind het wel een mijlpaal, ik voel me kwetsbaar en afhankelijk. Geen bijwerkingen op dit moment. Wel nog steeds wat verhoging en rugpijn, maar dat is al twee maanden zo...
Gaat het bij jullie ook nog steeds voorspoedig?
Ik wens jullie een mooie jaarwisseling en dat alle wensen mogen uitkomen.
Iedereen met de allerbeste wensen voor dit nieuwe jaar.------ Kracht, Sterkte en Moed houden-------. En Patricia, join the club en heel veel succes uiteraard gewenst.
Update van mijn behandeling. Nog 10 dagen dan krijg ik mijn derde infuus. Tot nu toe gaat het probleemloos. Wel vaak een droge keel in de nacht maar dat zal het snurken wel zijn denk ik. Het lijkt er op dat de melanomen klein en groot op mijn huid niet meer groeien. (afkloppen onderkant houten tafel) We zien wel wat er verder komt.
Update van mijn behandeling. Nog 10 dagen dan krijg ik mijn derde infuus. Tot nu toe gaat het probleemloos. Wel vaak een droge keel in de nacht maar dat zal het snurken wel zijn denk ik. Het lijkt er op dat de melanomen klein en groot op mijn huid niet meer groeien. (afkloppen onderkant houten tafel) We zien wel wat er verder komt.
Hoi Tom, Lucinda, Wendy en allen die in Antwerpen aanwezig waren
In het middagprogramma werd op een moment gevraagd of de snelheid waarmee positief op immunotherapie wordt gereageerd, iets zegt over het lange termijn effect van de immunotherapie.
Ik heb deze vraag voorbij horen komen, maar het antwoord helaas niet opgeslagen
Aangezien ik net begonnen ben met pembrolizumab, ben ik benieuwd naar het antwoord.
Vandaag heb ik het mijn arts gevraagd, maar zij zegt dat er nog te weinig bekend is.
Groetjes,
Patricia
In het middagprogramma werd op een moment gevraagd of de snelheid waarmee positief op immunotherapie wordt gereageerd, iets zegt over het lange termijn effect van de immunotherapie.
Ik heb deze vraag voorbij horen komen, maar het antwoord helaas niet opgeslagen

Aangezien ik net begonnen ben met pembrolizumab, ben ik benieuwd naar het antwoord.
Vandaag heb ik het mijn arts gevraagd, maar zij zegt dat er nog te weinig bekend is.
Groetjes,
Patricia
Hey Patricia,
sorry hier zijn het drukke tijden (januari altijd)
geen idee, ik zal even rondhoren.
Ik weet wel dat het even duurt voor het aan slaat.
((Daarom is het belangrijk zo vroeg mogelijk te starten met immuuntherapie voor je situatie erger wordt)
Maar dan ook weer het blijft lang werken, bv 1 infusie kan al genoeg zijn (men weet dat nog altijd niet hoeveel je nodig hebt)
tot ik wat nieuws heb, hopelijk hier al wat mee?
liefs
sorry hier zijn het drukke tijden (januari altijd)
geen idee, ik zal even rondhoren.
Ik weet wel dat het even duurt voor het aan slaat.
((Daarom is het belangrijk zo vroeg mogelijk te starten met immuuntherapie voor je situatie erger wordt)
Maar dan ook weer het blijft lang werken, bv 1 infusie kan al genoeg zijn (men weet dat nog altijd niet hoeveel je nodig hebt)
tot ik wat nieuws heb, hopelijk hier al wat mee?
liefs
Hoi Patricia,
volgens mensen aan wie ik het even gevraagd heb, niemand heeft weet van data hier over.
Prof. Neyns zou het gesuggereerd hebben, maar opnieuw: geen data, geen bewijzen.
Afwachten helaas...
volgens mensen aan wie ik het even gevraagd heb, niemand heeft weet van data hier over.
Prof. Neyns zou het gesuggereerd hebben, maar opnieuw: geen data, geen bewijzen.
Afwachten helaas...
Dank je wel Tom voor het navragen. Het is inderdaad afwachten.
Na 1 infuus is mijn koorts weg (dat heb ik twee maanden gehad) en mijn LDH waarde is verbeterd. Volgens mijn arts mag ik hier nog geen conclusies aan verbinden, maar ik heb natuurlijk goede hoop. Dinsdag 2e infuus. Behalve jeuk verder geen bijwerkingen. Omdat mijn koorts weg is en ik ook iets beter slaap, ben ik weer gaan sporten. Mijn leven begint weer een beetje vorm te krijgen
Na 1 infuus is mijn koorts weg (dat heb ik twee maanden gehad) en mijn LDH waarde is verbeterd. Volgens mijn arts mag ik hier nog geen conclusies aan verbinden, maar ik heb natuurlijk goede hoop. Dinsdag 2e infuus. Behalve jeuk verder geen bijwerkingen. Omdat mijn koorts weg is en ik ook iets beter slaap, ben ik weer gaan sporten. Mijn leven begint weer een beetje vorm te krijgen

Vandaag mijn tweede infuus gehad. Zonder problemen met uitzondering van de brand in AvL.
Het goede nieuws is dat mijn S100B waarde van 1.76 naar 0.87 is gedaald, na 1 infuus! Ik ben blij
Het goede nieuws is dat mijn S100B waarde van 1.76 naar 0.87 is gedaald, na 1 infuus! Ik ben blij

Brand in AVL???
Fijn dat de S100 waarde zo gedaald is, goed teken!!
Fijn dat de S100 waarde zo gedaald is, goed teken!!