Hoe was je uitslag? en wat voor operatie krijg je?
Bij mij zaten de kwade cellen nog in me klieren en moeten ze dus operatief verwijderen, krijg dus een tweede lieskliertoilet.. pffffff
ze kunnen verder nog niet veel zien, alleen iets bij me eierstokken, maar dat konden ze niet goed zien, dus moet afwachten.
Ik heb geen directe aangetaste orgaan, maar wel een uitzaaiing zei hij, dus binnen 2 weken word ik geopereerd.
Hoe gaat het bij jou?
Brenda
Melanoom en schildklierkanker
Re: Melanoom en schildklierkanker
Ahhh dat meen je, wat klote zeg.
Bij mij was t goedaardig en ze gaan t in de gaten houden. Maar misschien dat ik een second opinion ga doen. Gewoon voor mijn gevoel. ik mag nu zelf aangeven of ik wil opereren of niet. Dat weet ik dus niet.
Ik wens jou echt heel veel sterkte, vind t echt heel rot.
Hou me op de hoogte als je wil.
Bij mij was t goedaardig en ze gaan t in de gaten houden. Maar misschien dat ik een second opinion ga doen. Gewoon voor mijn gevoel. ik mag nu zelf aangeven of ik wil opereren of niet. Dat weet ik dus niet.
Ik wens jou echt heel veel sterkte, vind t echt heel rot.
Hou me op de hoogte als je wil.
Hoi,
Tja ik weet niet zo goed hoe ik me moet voelen.
Het rare nu is dat die knobbel in me lies dat is een lymfenklier. die is besmet, maar die word kleiner.
En ik kan er gewoon niets over vinden wat dat kan zijn.
Ik dacht dat als een klier besmet was, dat die dan juist gaat groeien, maar die van mij word steeds kleiner.
Ik ben nu op internet aan het speuren wat het kan zijn...
Bellen heeft geen zin, want dat heb ik gedaan en ik kreeg als antwoord. Het heeft geen gevolg voor de operatie, dus laat het maar zitten..
Nou daar had ik dus niets aan. nu ga ik wat surfen wat het dan kan zijn, maar zie er niets over....
Ik ben blij dat het bij jou goed aardig is. En wel of niet opereren is moeilijk zeg,..
Want wat als he...
Alles heeft natuurlijk voor en nadelen, maar goed hoe overweeg je dat?
Tja ik weet niet zo goed hoe ik me moet voelen.
Het rare nu is dat die knobbel in me lies dat is een lymfenklier. die is besmet, maar die word kleiner.
En ik kan er gewoon niets over vinden wat dat kan zijn.
Ik dacht dat als een klier besmet was, dat die dan juist gaat groeien, maar die van mij word steeds kleiner.
Ik ben nu op internet aan het speuren wat het kan zijn...
Bellen heeft geen zin, want dat heb ik gedaan en ik kreeg als antwoord. Het heeft geen gevolg voor de operatie, dus laat het maar zitten..
Nou daar had ik dus niets aan. nu ga ik wat surfen wat het dan kan zijn, maar zie er niets over....
Ik ben blij dat het bij jou goed aardig is. En wel of niet opereren is moeilijk zeg,..
Want wat als he...
Alles heeft natuurlijk voor en nadelen, maar goed hoe overweeg je dat?
Hoi,
Het gaat, ik had uitzaaiing weer naar me klieren, er zijn er 5 verwijderd en 3 besmet.
Slecht teken dus. Zit waarschijnlijk in me bloed, maar ze kunnen het niet testen.
Hoest met jou?
brenda
Het gaat, ik had uitzaaiing weer naar me klieren, er zijn er 5 verwijderd en 3 besmet.
Slecht teken dus. Zit waarschijnlijk in me bloed, maar ze kunnen het niet testen.
Hoest met jou?
brenda
Hoi!
Mijn moeder heeft ook schildklierkanker en een melanoom.
Ik denk dat er wel degelijk verband tussen zit.
Ook lag er bij mijn moeder in het ziekenhuis op de afdeling een vrouw met schildklierca en melanoom.
ik hoop dat diegene nog reageert die dit toppic heeft gestart.
Mijn moeder heeft ook schildklierkanker en een melanoom.
Ik denk dat er wel degelijk verband tussen zit.
Ook lag er bij mijn moeder in het ziekenhuis op de afdeling een vrouw met schildklierca en melanoom.
ik hoop dat diegene nog reageert die dit toppic heeft gestart.
brenda hoe gaat t met je? sorry dat ik niks meer had gereageerd. Ik word toch weer geopereerd en mag nnaar afdeling genetica.
ik hoop dat t een beetje met je gaat.
ik hoop dat t een beetje met je gaat.
Hoi Angela,
zomaar even tussendoor.
Ik vroeg me af of jij en mijn moeder misschien ook bepaalde ziektebeelden/behandelingen in het verleden 'gemeen' hebben.
Net zoals op mijn werk hoorde ik dat een vrouw ook 3 soorten kanker had gehad (baarmoederhals, melanoom en nog iets).
En zei vertelde mij dat het bij haar kwam door gebruik van Methotrexaat (dit gebruikte zij voor ziekte v. Crohn). Zei vertelde mij
dat dit medicijn bepaalde soorten van kanker kan 'triggeren'.
Nu ben ik aan het nadenken over de situatie van mijn moeder.
Zij heeft jaren lang heftige middelen gebruikt tegen acne. misschien heeft dit er ook mee te maken
Gr. Esther
zomaar even tussendoor.
Ik vroeg me af of jij en mijn moeder misschien ook bepaalde ziektebeelden/behandelingen in het verleden 'gemeen' hebben.
Net zoals op mijn werk hoorde ik dat een vrouw ook 3 soorten kanker had gehad (baarmoederhals, melanoom en nog iets).
En zei vertelde mij dat het bij haar kwam door gebruik van Methotrexaat (dit gebruikte zij voor ziekte v. Crohn). Zei vertelde mij
dat dit medicijn bepaalde soorten van kanker kan 'triggeren'.
Nu ben ik aan het nadenken over de situatie van mijn moeder.
Zij heeft jaren lang heftige middelen gebruikt tegen acne. misschien heeft dit er ook mee te maken
Gr. Esther
Ansie hoe gaat het nu met je?