lymfeklier besmet

Plaats reactie
Brenda7

lymfeklier besmet

Bericht door Brenda7 »

Ik heb een vraagje over lymfeklieren.
Wie van jullie heeft net als mij een lieskliertoilet ondergaan, en zijn dus de liesklieren na de poortwachters onderzoek verwijderd?
En toen?

Wie van jullie heeft daarna bij het litteken een besmette lymfeklier gehad?

Ik ben nieuwsgierig, ik ga morgen bellen hoor naar het ziekenhuis, maar ik vind het zo raar dat ik anderhalf jaar na het verwijderen van mijn liesklieren een besmette klier heb onder het litteken. Ik dacht dat alles er uit was. Ik weet dat het besmet is, omdat ik een punctie heb gehad en met spoed een gesprek in het ziekenhuis moet hebben...
Ik hoor / lees jullie graag hoe het bij jullie gaat...
Brenda
Anna

Re: lymfeklier besmet

Bericht door Anna »

Heb je vandaag kunnen bellen met het ziekenhuis en weet je al meer? Of krijg je pas informatie tijdens de afspraak? Ik ben benieuwd hoe en waar de uitzaaiing zit.
Ik heb niet hetzelfde hoor, ik heb net een liesklierdissectie achter de rug.
Brenda7

Bericht door Brenda7 »

Ik heb pas van de week een scan dus geen idee nog, maar wil dat ze de klier verwijderen. het zit gewoon in me bloed de melanoom.
Pffff ik heb nu het idee dat alles me zeer doet..
Denk dat het gewoon over al zit.
Pffff word er knetter van.

Hoop dat het bij jou beter gaat.
ben je al goed aan het herstellen?
nina

Bericht door nina »

Hallo Brenda
Bij mij is ook alles bij de lies/dijbeen/onderbuik weggehaald, maar bij de controle van zowel de chirurg en de dermatoloog gaat de grootste aandacht uit naar die littekens, want dat zijn volgens hun de gevaarlijke plekken voor nieuwe melanomen.
Mij is gezegd dat je vanaf het litteken van het weggehaalde melanoom en de lymfklieren altijd de boel goed in de gaten moet blijven houden. Ze kijken bij mij alle lymfklieren na. Maar vanwege wekelijkse drainagetherapie is dat altijd wel in beeld. Ondanks schone lymfklieren kunnen er wel in je lichaam (bv. longen) metastasen van melanomen komen hoor!
Ik hoop dat je heel gauw de uitslag krijgt en ik wens je heel veel sterkte en wijsheid! Nina
Brenda7

Bericht door Brenda7 »

Hoi,

Ik heb vandaag scan gehad dus is afwachten.
Ik heb maandag weer een gesprek, dus het is zenuwen diit weekend.
Hopelijk vinden ze niets, maardan nog moet ik het ziekenhuis in om deze besmette klier te laten verwijderen.
Ik ben gewoon benieuwd hoe snel een lympfenklier de slechte cellen los laat...
greta

Bericht door greta »

Brenda, Ik ben zo benieuwd hoe het maandag is geweest en heb elke dag even gekeken of je ook wat had geschreven.
Ik hoop van je te horen.

Groetjes Greta
Brenda7

Bericht door Brenda7 »

Hoi,

Helaas hoor ik het morgen pas. Ik ben wel heel nerveus. ik heb wel een goed gevoel, maar ik heb al een uitzaaiing dus kan vast niet goed zijn.
Helaas is dit niet een heel actief forum, maar ik vind het zelf ook nog lastig iets te schrijven. Zeker als er weinig reactie komt.
Ik hoop morgen in staat te zijn iets te schrijven hier.
Plaats reactie