Trial fase 3 nivolumab en/of ipilimumab in het AVL
Re: Trial fase 3 nivolumab en/of ipilimumab in het AVL
Hoi Tom,
Ja wij zijn hier in Nederland ! wij hebben daar en tegen weer een forum !, verschil moet er zijn.
Fijn dat het zo goed gaat met jouw zus, al die duimen hebben geholpen.
Groetjes,
Ineke
Ja wij zijn hier in Nederland ! wij hebben daar en tegen weer een forum !, verschil moet er zijn.
Fijn dat het zo goed gaat met jouw zus, al die duimen hebben geholpen.
Groetjes,
Ineke
Hoi Ineke!
inderdaad, het zou maar saai zijn zonder verschillen!
Yes, een forum, een stichting, melanoomcentra, binnenkort een database, ... we kunnen nog veel leren!
Ja bedankt voor de duimen
inderdaad, het zou maar saai zijn zonder verschillen!

Yes, een forum, een stichting, melanoomcentra, binnenkort een database, ... we kunnen nog veel leren!
Ja bedankt voor de duimen

Hi Tom, bij de eerste scan om te kijken of er uitzaaiingen waren kreeg ik ook de volgende ochtend uitslag. Ik denk dat misschien een beetje verschil maakt. Gine volgende week wordt dus spannend voor ons.....
Ik had wel ook uitwendig zichtbare uitzaaiingen en die zijn nog steeds weg. Dus benieuwd hoe het er van binnen uitziet.
Ik had wel ook uitwendig zichtbare uitzaaiingen en die zijn nog steeds weg. Dus benieuwd hoe het er van binnen uitziet.
Uitslag van de scan: 50% reductie! De arts heeft beide scans naast elkaar gelegd en we zagen zo goed dat de uizaaiingen verkleind zijn. Heerlijk ! Ik hoop voor jullie dezelfde resultaten!
SUPERnieuws Martje!! WOPPA!!!!
Vier en geniet!
Bedankt!
Vier en geniet!
Bedankt!
Vandaag de uitslag van de scan gekregen. Uitzaaiingen zijn of verdwenen of de helft kleiner geworden.
Supergoed nieuws dus, ben erg blij dat het zo goed werkt.
Gine
Supergoed nieuws dus, ben erg blij dat het zo goed werkt.
Gine
SUPERnieuws x 2 Gine!!!!!!
Gine fantastisch nieuws!
Ff ergens zeuren.
Ik heb zo'n pijn in met name m'n staartbeen uitstralend naar m'n onderrug en heup/Been.
En ik ben zo moe. Om gek van te worden.
Nog anderen die deze kuur doen en dit soort motorische/gewrichtsklachten hebben?
Ik heb zo'n pijn in met name m'n staartbeen uitstralend naar m'n onderrug en heup/Been.
En ik ben zo moe. Om gek van te worden.
Nog anderen die deze kuur doen en dit soort motorische/gewrichtsklachten hebben?
Hi Martje,
De medicatie die wij nodig hebben geven een fikse hoeveelheid klachten, vaak huid-en reuma gerelateerd. Je lichaam is natuurlijk als een malloot aan het werk met al die medicatie, vermoeidheid slaat bij mij golfsgewijs toe. Als het niet te dien is, gewoon pijn medicatie nemen, niet twijfelen. Ben je niet zeker van je klachten, informeer je arts. Ikzelf ben zo(gelukkig zonder resultaat) al 3x door de hersenscan gehaald, je weet nu eenmaal niet waar die pokkeziekte op kan duiken. Uitstralingsverschijnselen zou ik zeker melden. Sterkte, hou vol!
De medicatie die wij nodig hebben geven een fikse hoeveelheid klachten, vaak huid-en reuma gerelateerd. Je lichaam is natuurlijk als een malloot aan het werk met al die medicatie, vermoeidheid slaat bij mij golfsgewijs toe. Als het niet te dien is, gewoon pijn medicatie nemen, niet twijfelen. Ben je niet zeker van je klachten, informeer je arts. Ikzelf ben zo(gelukkig zonder resultaat) al 3x door de hersenscan gehaald, je weet nu eenmaal niet waar die pokkeziekte op kan duiken. Uitstralingsverschijnselen zou ik zeker melden. Sterkte, hou vol!
Groeten en sterkte,
Ron
Ron