Ik heb wel even na zitten denken of ik me zou registreren of niet..... Zoals je ziet is het "Wel Doen" geworden

Na een verwijzing door mijn huisarts naar een dermatoloog (27 januari 2016), was al snel geconstateerd dat mijn moedervlek op mijn rug een melanoom was geworden. Dit betekende snijden. Na onderzoek bleek het inderdaad een melanoom, met een dikte van 1,7 mm. Dat betekent dat ook de Poortwachter klier opgespoord wordt. Dat was toch even schrikken.
10 Maart ben ik voor de 2e keer geopereerd. De plek rond het litteken is schoon gesneden, in mijn rechter oksel zijn twee klieren weggehaald en uit mijn linker oksel een klier. Ik was de hele dag druk in het ziekenhuis met radiologie en daarna chirurgie. Na een week kreeg ik geweldig nieuws, er is niets in mijn klieren gevonden en bij het weggehaalde stuk weefsel uit mijn rug. YAHOO!
Nu op naar de controles, want ik nu toch wel geruststellend vind. Het feit dat ik huidkanker heb zit toch nog achter in mijn hoofd....
De operatie is (als ik dit type) twee weken geleden. Mijn rug geneest goed, maar ik heb nog wel echt last van mijn oksels. Alle shirts zitten lastig en de achterkant van mijn oksel/schouder is erg gevoelig. Daarnaast breekt het zweet met soms uit. Hoort dit er ook bij, dat zweten?
Ik heb wel oefeningen gevonden maar die horen vaak bij een okseltoilet. Of de tip om een BH dragen, maar dat doet nog ontzettend zeer. Iemand ervaring / tips hiermee?
Of ben ik gewoon ongeduldig (wat kan kloppen haha)?
Groet Marga