Start Keytruda (pembrolizumab) behandeling
Re: Start Keytruda (pembrolizumab) behandeling
gefeliciteerd Hein! Goed nieuws!
Groet Lucina
Groet Lucina
Hallo Patricia,
Je hebt nu je 9e infuus en uitslag van de scan gehad. Mogen wij weten hoe het nu is? ik hoop het beste .
vriendelijke groeten Hein
Je hebt nu je 9e infuus en uitslag van de scan gehad. Mogen wij weten hoe het nu is? ik hoop het beste .
vriendelijke groeten Hein
Hallo allen,
Ik heb nu 4 infusen achter de rug. Aangezien ik de afgelopen maanden veel bijverschijnselen had, ga ik er vanuit dat ik ingeloot ben in de Pembro groep. Ben heel erg benieuwd naar de effecten hiervan in fase 3. Over drie weken ga ik volledig onder de scan. Ook ben ik heel erg benieuwd naar hoe het met iedereen op dit forum gaat, het is al lange tijd stil. Hoop echt wat van jullie te horen!
Hartelijke groet,
Ricardo
Ik heb nu 4 infusen achter de rug. Aangezien ik de afgelopen maanden veel bijverschijnselen had, ga ik er vanuit dat ik ingeloot ben in de Pembro groep. Ben heel erg benieuwd naar de effecten hiervan in fase 3. Over drie weken ga ik volledig onder de scan. Ook ben ik heel erg benieuwd naar hoe het met iedereen op dit forum gaat, het is al lange tijd stil. Hoop echt wat van jullie te horen!
Hartelijke groet,
Ricardo
Hallo Hein,
Patricia heeft gereageerd gisteren en wel onder "Dabrafenib".
Groetjes,
Ineke
Patricia heeft gereageerd gisteren en wel onder "Dabrafenib".
Groetjes,
Ineke
Hallo Ineke,
Het is verwarrend maar het is Patricia zonder K op het eind. Ze gebruikt pembro.
Het is verwarrend maar het is Patricia zonder K op het eind. Ze gebruikt pembro.
Hoi Hein,
Morgen krijg ik de uitslag van de CT scan en aansluitend mijn 9e infuus. Nog 1 dag geduld en de spanning loopt op bij me.
Gaat het bij jou voorspoedig?
Groetjes Patricia
Morgen krijg ik de uitslag van de CT scan en aansluitend mijn 9e infuus. Nog 1 dag geduld en de spanning loopt op bij me.
Gaat het bij jou voorspoedig?
Groetjes Patricia
Hoi, iets mis gerekend, sorry. Sterkte voor morgen. Altijd weer komen wat komen gaat. Met mij gaat het redelijk. Altijd een halve dag en 3 wc rollen verder maar verder pos. geluimd. Donderdag a.s. haalt mijn dermatoloog een wit bol plekje weg op mijn jukbeen/wang. Wordt uiteraard onderzocht maar voor mij eerder een ethisch ongemak. Er groeit het een en ander mee onder invloed van de behandeling maar alles lijkt goedaardig. Huiduitslag neemt verder af gelukkig want ik hou niet van smeermiddeltjes. Ik zal aan je denken morgen.
Met groeten,
Hein
Met groeten,
Hein
Hallo allemaal.
Na een lange tijd geen berichten geplaatst te hebben hier dan toch nog een berichtje van deze kant.
Op 21 april heeft mijn man het derde infuus gehad dit was ook het laatste.
Op 28 april werd hij verward het ging zo snel dat hij op 2 mei is opgenomen in het umcg.
Daar zijn scans gemaakt van zn hooft met als conclusie dat de pembrolizumab niet aanslaat en ook de bestraling niet heeft gewerkt heel veel vocht en nieuwe groei was er te zien.uitbehandeld.
Op 4 mei zijn we thuis gekomen die week hebben we nog goed kunnen genieten in de tuin van het zonnetje.
Op 20 mei is mijn lieve man rustig ingeslapen.
Ik wens iedereen ontzettend veel sterkte, kracht en geluk.
Voor vragen mag je me altijd een mailt je sturen ik wil graag andere mensen helpen.
Liefs ingrid
Na een lange tijd geen berichten geplaatst te hebben hier dan toch nog een berichtje van deze kant.
Op 21 april heeft mijn man het derde infuus gehad dit was ook het laatste.
Op 28 april werd hij verward het ging zo snel dat hij op 2 mei is opgenomen in het umcg.
Daar zijn scans gemaakt van zn hooft met als conclusie dat de pembrolizumab niet aanslaat en ook de bestraling niet heeft gewerkt heel veel vocht en nieuwe groei was er te zien.uitbehandeld.
Op 4 mei zijn we thuis gekomen die week hebben we nog goed kunnen genieten in de tuin van het zonnetje.
Op 20 mei is mijn lieve man rustig ingeslapen.
Ik wens iedereen ontzettend veel sterkte, kracht en geluk.
Voor vragen mag je me altijd een mailt je sturen ik wil graag andere mensen helpen.
Liefs ingrid
Lieve Ingrid,
Gecondoleerd, wat een verdrietig bericht. Ik schrik er van. Heel veel sterkte toegewenst.
Liefs,
Paula
Gecondoleerd, wat een verdrietig bericht. Ik schrik er van. Heel veel sterkte toegewenst.
Liefs,
Paula
Beste Ingrid,
Gecondoleerd met je man. Ik ben geroerd met het verhaal van de lange strijd. Hoe mild dat je open blijft staan voor vragen om hulp aan anderen te geven. Ik ben er stil van. Heel veel sterkte verder.
Gecondoleerd met je man. Ik ben geroerd met het verhaal van de lange strijd. Hoe mild dat je open blijft staan voor vragen om hulp aan anderen te geven. Ik ben er stil van. Heel veel sterkte verder.