Start Keytruda (pembrolizumab) behandeling
Re: Start Keytruda (pembrolizumab) behandeling
Hoi Hein,
Gefeliciteerd met dit goede resultaat, hopen dat het verder zo doorzet!
Hou je taai.
Groeten,
Anouk
Gefeliciteerd met dit goede resultaat, hopen dat het verder zo doorzet!
Hou je taai.
Groeten,
Anouk
Hoi Hein,
Mooi resultaat! Fantastisch dat het goed aanslaat.
Ik las in het artikel dat st. Melanoom gisteren doorgaf, dat het de afspraak is om Pembrolizumab maximaal 2 jaar te geven. Bij terugval daarna kan er weer opnieuw mee worden gestart.
Groetjes,
Patricia
Mooi resultaat! Fantastisch dat het goed aanslaat.
Ik las in het artikel dat st. Melanoom gisteren doorgaf, dat het de afspraak is om Pembrolizumab maximaal 2 jaar te geven. Bij terugval daarna kan er weer opnieuw mee worden gestart.
Groetjes,
Patricia
Ha, ik zie nu pas dat jij dat artikel hier op het forum hebt geplaatst.
Ik constateer toch wel een extra bijwerking van de Pembro. 2 weken terug wat buikgriep gehad. De laatste week een obstipatie. Ik ben 24 uur opgenomen geweest voor onderzoek en 2 x een klysma. Sinds mijn kindertijd nooit eerder dit gehad. Nu 4 x daags een zakje Macrogol. Afwachten of dit hersteld.
Hoi Hein,
Wat vervelend dat je deze bijwerking hebt. Is het zeker dat het door de pembrolizumab komt? Zelf merk ik nl dat ik wat vaker het toilet moet bezoeken ipv obstipatie.
Veel sterkte en hopelijk herstel je voorspoedig.
Groetjes,
Patricia
Wat vervelend dat je deze bijwerking hebt. Is het zeker dat het door de pembrolizumab komt? Zelf merk ik nl dat ik wat vaker het toilet moet bezoeken ipv obstipatie.
Veel sterkte en hopelijk herstel je voorspoedig.
Groetjes,
Patricia
Hallo allemaal, ik ben op dit forum terecht gekomen, omdat ik op zoek ben naar de resultaten en bijwerkingen van Pembro. Ik bevind mij momenteel in fase 3 van een agressieve vorm van pigmentloos melanoomkanker met uitzaaiingen in de schildwachtklier en ben toegelaten tot een dubbelblind onderzoek naar de reactie van Pembro op PDL1. Ik hoop hier nu heel snel mee te kunnen starten. Wel 50% kans dat ik in de placebogroep zit, vandaar mijn belangstelling voor de bijwerkingen. Als ik die niet krijg, dan is de kans groot dat ik in de placebogroep geplaatst ben. Nu dus duimen dat ik in de Pembro- groep terecht kom, want ik lees positieve berichten over de resultaten van Pembro. Ik hoor graag van de ervaringsdeskundigen over de bijwerkingen! Ben ook benieuwd naar reacties van andere proefpersonen in deze studie.
Hoi Ricardo,
je bent op de juiste plek!
URGH ik HAAT placebo in studies. Vreselijk.
Heb je een link naar de studie?
Ik vermoed natuurlijk dat het een blinde studie is (jij weet niet wat jij krijgt)?
je bent op de juiste plek!
URGH ik HAAT placebo in studies. Vreselijk.
Heb je een link naar de studie?
Ik vermoed natuurlijk dat het een blinde studie is (jij weet niet wat jij krijgt)?
Hoi Ricardo,
Spannende tijd voor je! Ik krijg sinds eind december 2015 Pembrolizumab. Nu inmiddels 4 infusen gehad. De bijwerkingen zijn minimaal. Ik voel me iets vermoeider en heb jeuk. Voor die jeuk (vooral buik, maar ook rest van mijn lichaam) heb ik medicatie die goed helpt. De laatste week pijn in mijn buik, gerommel in mijn darmen. Ik heb verder wat kleine klachten waarvan ik niet weet of het door de infusen komt. Bv stijve gewrichtjes in mijn handen als ik wakker word, stijve spieren in mijn benen bij het opstaan, irritatie van mijn ogen (ik draag lenzen) en opvliegers. Dit lijkt misschien veel, maar zo ervaar ik het niet.
Hopelijk heb je hier wat aan.
Groetjes,
Patricia
Spannende tijd voor je! Ik krijg sinds eind december 2015 Pembrolizumab. Nu inmiddels 4 infusen gehad. De bijwerkingen zijn minimaal. Ik voel me iets vermoeider en heb jeuk. Voor die jeuk (vooral buik, maar ook rest van mijn lichaam) heb ik medicatie die goed helpt. De laatste week pijn in mijn buik, gerommel in mijn darmen. Ik heb verder wat kleine klachten waarvan ik niet weet of het door de infusen komt. Bv stijve gewrichtjes in mijn handen als ik wakker word, stijve spieren in mijn benen bij het opstaan, irritatie van mijn ogen (ik draag lenzen) en opvliegers. Dit lijkt misschien veel, maar zo ervaar ik het niet.
Hopelijk heb je hier wat aan.
Groetjes,
Patricia
Ik vermoed dat Ricardo meedoet aan de keynote 054 studie....
http://www.win-o.nl/klinische-studies/trials/eortc-1325
http://www.win-o.nl/klinische-studies/trials/eortc-1325
Hoi Ricardo,
Ik heb eigenlijk helemaal geen bijwerkingen gehad van Pembro. Ik heb mijn laatste kuur op 15 januari ontvangen, en met terugwerkende kracht kan ik nu zeggen dat ik denk dat de behandeling me wel energie heeft gekost. Dit merk ik doordat ik de periode van de behandeling soms (extreem) veel trek had, en met sporten wat vaker 'zware benen'. Ten tijde van de behandeling had ik dit niet echt door en het heeft me ook totaal niet belemmerd in mijn dagelijks functioneren. Het is meer dan ik nu wel wat verschil voel (voor mijn idee, maar echt hardmaken kan ik het niet). Ik wil hiermee alleen maar aangeven: ook al heb je geen bijwerkingen, misschien krijg je toch de pembro. Heel veel succes!
Groeten,
Anouk
Ik heb eigenlijk helemaal geen bijwerkingen gehad van Pembro. Ik heb mijn laatste kuur op 15 januari ontvangen, en met terugwerkende kracht kan ik nu zeggen dat ik denk dat de behandeling me wel energie heeft gekost. Dit merk ik doordat ik de periode van de behandeling soms (extreem) veel trek had, en met sporten wat vaker 'zware benen'. Ten tijde van de behandeling had ik dit niet echt door en het heeft me ook totaal niet belemmerd in mijn dagelijks functioneren. Het is meer dan ik nu wel wat verschil voel (voor mijn idee, maar echt hardmaken kan ik het niet). Ik wil hiermee alleen maar aangeven: ook al heb je geen bijwerkingen, misschien krijg je toch de pembro. Heel veel succes!
Groeten,
Anouk