START ANTI PD1-delen ervaringen

Tom

Re: START ANTI PD1-delen ervaringen

Bericht door Tom »

Leuk te lezen, Lucina! Fijn dat jullie zo genoten hebben van het paasweekeinde
Tom

Bericht door Tom »

Goed dat je zelf even belt, Ilona. Van andere 'verzorgers' weet ik ook dat net iets verder peuteren dan onze geliefden.
Misschien heeft de onc een goede reden maar slim dat je dat even aan hem voor legt.
Hou ons op de hoogte.

Groetjes,
Tom
Tom

Bericht door Tom »

de arts kunnen spreken Ilona?

groetjes
Tom
Tom

Bericht door Tom »

Hoe is het nog met iedereen??
Flower2014

Bericht door Flower2014 »

Hoi Tom,

Sorry voor mijn late reactie.

De behandelend arts heeft geen contact met ons opgenomen, en Ferdi wilde niet nogmaals bellen.
Hij heeft een halve morfine pleister extra opgeplakt en nu is de rugpijn onder controle. Hij voelt het nog wel, maar het is geen pijn meer.

Aankomende donderdag krijgt hij een CT en MRI scan, en daarvan krijgen we vrijdag de uitslag.
Vreselijk, vreselijk spannend.
Tom

Bericht door Tom »

Ja dat snap ik.
We zullen duimen en denken aan jullie.

Hopelijk hebben jullie wat dingen gepland zodat jullie de gedachten wat kunnen verzetten?
Lucina

Bericht door Lucina »

LIeve Ilona,

Gelukkig is de pijn enigszins onder controle nu .
Spannend donderdag! Vrijdag krijgen jullie de uitslag toch? We denken heel veel aan je en duimen voor een goede uitslag. Wens Ferdy heel veel beterschap van ons!

Met Jos gaat het nog steeds goed , de prednison doet goed zijn werk. 20 april moet hij weer voor een ct scan waar we op 1 mei pas de uitslag van krijgen. Toch weer spannend!

Hoe gaat het met je zus Tom?

En hoe gaat het bij jullie Rick?

Lieve groetjes van mij.
Tom

Bericht door Tom »

Goed te lezen Lucina! Mijn duimen werken voor jullie ook ;)

Zus doet het goed. Enkel wel te hoge bloeddruk 150/100 zoiets. En ze neemt dan al 20mg lisinopril dus werd er effe gezocht naar een ander middel dat in combi mag met de therapie. Kregen een product, dat moesten we daarna weer afgeven maar dan kwam men toch terug met die medicatie. Erg verwarrend maar hopelijk is het nu in orde. Denk dat het ook wat aan haar ongezonde levensstijl ligt effe: weinig beweging, veel eten :D
Ach komt wel goed. Wij hebben 8 mei scanner, daarna meteen uitslag. Buikgevoel zit goed en hopelijk wordt dat bevestigd want in juni trekt ze naar New York, een grote droom van haar.

Veel liefs aan jullie.

(Denk ook jullie Rick!)
Lucina

Bericht door Lucina »

Hoi Tom,

Je zegt "scanners", op 8 mei. Fijn dat je dan meteen de uitslag krijgt! Maar wat voor scan wordt er dan gemaakt? ct, pet, en van het hele lichaam ?

20 april hebben we ct scan. 1 mei pas de uitslag helaas. Maar in Tilburg (wij zijn op 2 plaatsen in behandeling) hebben we op 8 mei MRI hersenen en meteen de uitslag.

FIjn dat het goed gaat met je zus, op de hoge bloeddruk na.
Heeft zij ook ipi of pembro gehad? Of alleen die combi van vorig jaar?

Rick, hoe gaat het met je vrouw? Moet vaak aan jullie denken!

Lieve groetjes van mij.
Tom

Bericht door Tom »

hoi lucina,

er wordt altijd een ct-scan gemaakt om de drie maanden, periodiek een mri. Zij is nog altijd aan de BRAF/MEK combi: 22 maanden.
Ja dat is echt fijn dat je binnen de 2u uitslag hebt: de radioloog maakt meteen na de scan een rapport en de oncoloog bekijkt zelf alles nog eens na.

liefs,
tom
Plaats reactie