START ANTI PD1-delen ervaringen

Henk47

Re: START ANTI PD1-delen ervaringen

Bericht door Henk47 »

Heel veel sterkte rick
Paladium

Bericht door Paladium »

Hoi Rick,

Sluit me aan bij de vorige berichten. We duimen dat het voor jullie de goede kant op aan het draaien is.
Houdt moed! Blijf geloven, blijf hopen.

Sterkte,
Ben
Meer info rondom melanoom? Zie b.v. : http://www.melanoomforum.nl/viewtopic.php?f=17&t=563
Henk47

Bericht door Henk47 »

Hallo lotgenoten,
Geen goed nieuws na de scan vandaag. De tumoren in mijn buik zijn licht gegroeid. De conclusie die we daaruit is getrokken, is dat de ipi niet langer voldoende werking heeft. Er is nu overgegaan naarinfuus met anti pd1. voorlopig 4 keer om de drie weken, waarna weer een scan om de voortgang te bekijken.
We blijven hopen en houden de moed erin.
Groet en sterkte allen.
Henk
Tom

Bericht door Tom »

Hoi Henk, dat is minder nieuws.
Goed dat ze er snel bij zijn en dat je meteen bent kunnen starten met anti-pd1!!
Effe verwerken en dan idd kin omhoog, moed en hoop.

We duimen hier voor je!!!
liefs,
tom
Flower2014

Bericht door Flower2014 »

Hoi Henk,

Dat is inderdaad niet het nieuws waar je op hoopt.
Ik duim dat de anti pd1 zijn werk zal doen!
Denk aan je.

Met Ferdi ging het anderhalve week lang verbazingwekkend goed. Hij had op een gegeven moment nog meer energie dan ik leek wel. Lopen gaat weer als vanouds, voelt gewoon als een wonder!

Helaas had hij vandaag koorts, en dat moesten we melden. Het AVL wilde dat hij langs kwam om bloed te laten prikken. Zo gezegd zo gedaan. Eenmaal in het AVL sloeg de misselijkheid toe en bleef hij maar spugen, en ook kwamen de trekkingen weer terug. Dat laatste zou kunnen komen omdat hij zijn medicatie hiertegen niet in kon nemen ivm de misselijkheid. Hij is voor vanavond opgenomen en krijgt zijn medicatie nu via een infuus. Het vermoeden is nu dat deze terugval komt door het infuus met botversterkers van gisteren. Wel is er net voor de zekerheid een ctscan van het hoofd gemaakt, de uitslag volgt straks.

Kortom, het is weer even heel spannend voor nu..
Tom

Bericht door Tom »

Oei Ilona!

We duimen voor een goeie ctscan!
Lucina

Bericht door Lucina »

Henk, balen zeg van die uitslag. Hopen dat de anti pd1 iets gaat doen! we duimen met je mee!

Ilona, jeetje zeg, dat is wel weer schrikken! Goed dat AVL zo alert is. Hij is in goede handen. Weet je de uitslag al van de scan?
Heel veel sterkte, ik denk aan je!
Louise53

Bericht door Louise53 »

Dag Ilona

Hoop dat de scan een goede uitslag laat zien, duim voor je

Ook voor Henk! Hoop op een andere adequate behandeling.

Sterkte allen, Louise
Hartelijke groet,

Louise
Paladium

Bericht door Paladium »

@Henk: Goed dat men er op tijd bij is en ja kan starten met anti PD-1.
Duimen voor je dat dit de zilveren kogel is.

@Ilona: ook weer op tijd erbij begrijp ik. Goed dat alles min of meer verklaarbaar is. Volhouden!
Meer info rondom melanoom? Zie b.v. : http://www.melanoomforum.nl/viewtopic.php?f=17&t=563
Flower2014

Bericht door Flower2014 »

Bedankt voor alle goede wensen :)
Op de scan was te zien dat de metastasen niet waren gegroeid, dat is fijn! Wel was te zien dat de hersenen behoorlijk opgezwollen waren en bijna geen ruimte meer hadden. Dit kan de hoofdpijn en misselijkheid heel goed verklaren.

Gelukkig voelde Ferdi zich gisteren alweer super, ook bleef de koorts weg.
Ook vandaag voelt hij zich nog steeds prima. De neurologen hebben straks overleg en hopelijk mag hij naar huis.

De arts kon de zwelling niet verklaren. Echter hebben wij zelf sterk het idee dat het met de botversterker te maken heeft. Misschien heeft dit voor een onevenwicht in de medicatie gezorgd wat dan de zwelling kan veroorzaken, plus de koorts.
Ferdi heeft de botversterker vrijdag gekregen, en zaterdag werd hij opeens beroerd.
Ben natuurlijk geen arts, maar we hebben dat idee heel sterk.
Plaats reactie