Hallo allemaal,
Ik lees al een tijdje mee maar wel zo netjes om wat meer over mezelf te vertellen. Ik ben Wendy, 43, samen met partner ouders van 3 kinderen.
Ik had al jaren een bultje onder mijn voet bij mijn tenen. Uiteindelijk heb ik dat half maart 2015 weg laten halen. Bleek een Acraal melanoom te zijn van 2.4 mm. Ben naar het AVL gegaan en heb ik 30 april de recexcisie gehad. Poortwachteronderzoek gehad. Eerste klier micro metastasen (20 stuks). Ook hebben ze nog 4.5 mm Breslow dikte aangetroffen in mijn voet, in totaal werd de Breslow 6.9 mm, hier was ik wel van onder de indruk.
Het heeft wat tegen gezeten met het genezen onder mijn voet. 4 weken terug hebben ze de ingreep nog een keer gedaan omdat het transplantaat niet aangegeroeid was. Verder heb ik nu last van oedeem in mijn voet.
Donderdag de eerste nacontrole dmv echo van de lies en hoop ik van de vpk te horen te krijgen dat ik voorzichtig mag gaan lopen.
Hartelijke groeten,
Wendy
Voorstellen; Wendy
Re: Voorstellen; Wendy
Hallo Wendy, bedankt voor het voorstellen. Heb je ook al oedeemtherapie? Het blijkt dat als je er snel mee begint, dat je de beste resultaten op de lange termijn kunt bereiken. Ik wens je veel sterkte voor het gesprek van donderdag en hoop dat je je voet snel weer kunt gebruiken/belasten.
Re: Voorstellen; Wendy
Hallo Anna,
morgen komt de oedeemtherapeute bij mij thuis. Ik had via de FB groep ook begrepen dat je op korte termijn actie moet ondernemen, dus dat heb ik gedaan
Wordt vervolgd.
Groeten Wendy
morgen komt de oedeemtherapeute bij mij thuis. Ik had via de FB groep ook begrepen dat je op korte termijn actie moet ondernemen, dus dat heb ik gedaan

Groeten Wendy