In 2011 ben ik geopereerd aan ee melanoom(3mm) op mijn rug. Er is een flink stuk van 8x4x4 weggehaald.
Snijvlakken waren schoon en ik heb geen klieren laten verwijderen.
Wel elk jaar alle controles gedaan, klieren voelen en huidcontrole.
In mei dit jaar zijn er uitzaaiingen in mijn hersenen geconstateerd en ben ik behandeld met dextametazon en bestraald.
Mijn hele hoofd is bestraald niet gericht per uitzaaiing.
Ik knapte daar aardig van op en ben daarna doorverwezen naar het radboud, het melanoom team.
Na een paar scans bleek dat ik uitzaaiingen heb door het hele lichaam, lymfe, botten, longen etc.
Ik ben 2 weken geleden begonnen met dabrafenib en afbouwen van de Dextametazon.
Zijn er mensen die een zelfde soort behandeling hebben gehad? Weet iemand hoe lang je moe blijft?
Ik hoop wat dingen te kunnen delen op dit forum, bedankt alvast , groet Wilma
Voorstellen Wilma
Re: Voorstellen Wilma
Dag Wilma,
Spijtig je hier te moeten aantreffen. Je beschrijft dat je eerst bent behandeld voor de hersenmetastase en daarna bent doorverwezen naar het RadboudUMC. Waar ben je dan behandeld rondom de bestraling? Had jij in mei nog geen andere uitzaaiingen dan in jouw hoofd?
Ik ben trouwens ook onder behandeling in het RadboudUMC, ik vind het een ziekenhuis met prettig en deskundige mensen.
Hoop graag wat van je te horen.
Sterkte en succes in ieder geval!
Spijtig je hier te moeten aantreffen. Je beschrijft dat je eerst bent behandeld voor de hersenmetastase en daarna bent doorverwezen naar het RadboudUMC. Waar ben je dan behandeld rondom de bestraling? Had jij in mei nog geen andere uitzaaiingen dan in jouw hoofd?
Ik ben trouwens ook onder behandeling in het RadboudUMC, ik vind het een ziekenhuis met prettig en deskundige mensen.
Hoop graag wat van je te horen.
Sterkte en succes in ieder geval!
Wat heftig Wilma.......ik zie dat je weinig reactie''s krijgt, er is ook via facebook een melanoom lotgenoten groep...super lotgenoten met veel herkenning...ik heb er veel steun bij.
Groetjes esther
Groetjes esther
Hoi wilma,
hoe gaat het nu met je?
Is de behandeling aan geslagen?
Ik heb gisteren ook te horen gekregen dat ik uitzaaiingen in mijn botten (door het hele lijf, had er eerst 2) en longen en lymfeklieren heb. Ga volgende week met immuuntherapie beginnen.
hoop goed nieuws van jou te horen.
sterkte en groetjes, J.
hoe gaat het nu met je?
Is de behandeling aan geslagen?
Ik heb gisteren ook te horen gekregen dat ik uitzaaiingen in mijn botten (door het hele lijf, had er eerst 2) en longen en lymfeklieren heb. Ga volgende week met immuuntherapie beginnen.
hoop goed nieuws van jou te horen.
sterkte en groetjes, J.
Hallo J, vreselijk zeg, om te horen dat je zoveel uitzaaiingen hebt. Het lijkt me fijn dat je wel met een behandelplan kan beginnen. Heel veel succes daarmee. Hoop dat je daar zelf ook over wilt vertellen op dit forum. Kijk maar eens onder melanoom en dan de onderwerpen "behandelingen". Veel sterkte!