Ik ben Letty 63 jaar oud/jong

..... En weet sinds 12 nov dat ik een uitgezaaide melanoom heb...Longen, borstbeen,en hoofd, drie weken terug begonnen met Vemurafenrib, 2x 4 tabl per dag..eerste tweedagen ging het goed, daarna last van darmen, maar dacht het kan ook gewoon een griepje kon zijn, daarna huiduitslag die elke dag erger werd, van top tot teen onder de uitslag, maar goede crème voor de jeuk gekregen, alleen kun je dat niet op je hoofdhuid smeren

ik zag er werkelijk niet uit!! Daarna hondsberoerd, kon geen beschuitje of kopje thee binnen houden, na drie dagen op bed hebben gelegen, de verpleegkundige gebeld, en daarna met de ambulance naar het ziekenhuis gebracht, meteen aan het infuus, en redelijk snel voelde ik me beter... Volgens de oncoloog heeft ze nog nooit zo'n heftige huidreactie gezien!! En besloten de de medicatie tijdelijk te stoppen..4 dagen in het zieken huis gelegen, nog steeds verhoging maar wilde toch graag weer naar huis.. Nu eerst helemaal herstellen, en daarna voorzichtig met lagere dosering beginnen, en hopen dat het dan beter gaat pfff...zijn mensen die mijn verhaal herkennen, en hoe is het hun vergaan?? Hoor het graag
Groetjes aan mijn mede lotgenoten