Hoi,
Mijn eerste bericht op dit forum. In juni 2011 is een melanoom verwijderd; 2 januari j.l. een eerste uitzaaiing geconstateerd. Twee chemokuren gehad; daarna doorgestuurd naar 1 van de melanoomcentra. Omdat de eerste maanden daarna nauwelijks groei was, is gewacht met behandeling.
Twee weken geleden gestart met Zelboraf; naast pijnklachten voeten vallen bijwerkingen mee.
Benieuwd naar de eerste resultaten ......
Voorstelronde
Re: Voorstelronde
Hallo Leo,
Hoe dik was je melanoom, en waar ben je nu onder behandeling?
Veel sterkte en succes, hopelijk vind je veel steun op dit forum!
Groetjes Esther
Hoe dik was je melanoom, en waar ben je nu onder behandeling?
Veel sterkte en succes, hopelijk vind je veel steun op dit forum!
Groetjes Esther
Beste Ester,
Ik ben momenteel onder behandeling in Amphia in Breda (1 van de 15 melanoomcentra). Ik ben erg tevreden !
Ik slik nu bijna vier weken Zelboraf, en na 1 week was er reeds resultaat te merken een metastase onder het litteken is geslonken. Bijwerkingen: hoofdzakelijk gewrichtspijn en spierpijn. Is lastig maar wel te doen.
Volgende week controle bij oogarts en dermatoloog.
Ik ben momenteel onder behandeling in Amphia in Breda (1 van de 15 melanoomcentra). Ik ben erg tevreden !
Ik slik nu bijna vier weken Zelboraf, en na 1 week was er reeds resultaat te merken een metastase onder het litteken is geslonken. Bijwerkingen: hoofdzakelijk gewrichtspijn en spierpijn. Is lastig maar wel te doen.
Volgende week controle bij oogarts en dermatoloog.
Welkom Leo. Jammer dat we je hier moeten treffen.
Heb je al een tussentijdse scan gehad?
Groetjes,
Tom
Heb je al een tussentijdse scan gehad?
Groetjes,
Tom
Hoi Tom,
Een aangetaste lymfeklier is niet meer voelbaar. Super !
De scan staat over drie weken gepland.
Leo
Een aangetaste lymfeklier is niet meer voelbaar. Super !
De scan staat over drie weken gepland.
Leo