effe voortsellen

Voorstelhoekje uit 2013
Plaats reactie
mariomeijers

effe voortsellen

Bericht door mariomeijers »

Hallo ik ben Mario Meijers.

57 jaar, gehuwd en vader van 2 super-kids. Verder ben ik docent aan een VSO-ZMOK-school.
Ik woon in Roosteren (zuid-Limburg) en ben tot gisteren in ziekenhuis Sittard behandeld aan melanoom met metastasen. In 2011 werd het melanoom vastgesteld en sindsdien ben ik een aantal keren geopereerd. Gisteren ben ik doorverwezen naar het AVL in Amsterdam voor een regionale perfusie en het verwijderen van een aantal aangetaste klieren in de lies. Hetb melanoom zat oorspronkelijk in mijn linkeronderbeen en heeft momenteel ook mijn bot in het bovenbeen aangetast. Als gevolg van de bahandeling heb ik een trombosebeen en een longembolie opgelopen. Tot zover het medische stukje.
Verder voel ik mij goed en probeer (met mentale en lieve hulp van mijn vrouw) stukje bij beetje mijn weg verder te zoeken.
Sta nog steeds positief in het leven en heb eigenlijk geen idee wat er nu op mij af komt.
Tom

Re: effe voortsellen

Bericht door Tom »

hoi Mario,

vreselijk nieuws heb je gekregen en je hebt al veel ondergaan!
Mooi dat je veel steun vindt bij je vrouw (en familie).

Hopelijk vind je hier wat je weg vinden, zij het lotgenoten of info over behandelingen...

Groetjes
Tom
RonD

Re: effe voortsellen

Bericht door RonD »

Heel veel sterkte Mario, wat een heftige boodschap. Ik zie een aantal gelijkenissen in onze diagnose, in mijn bijdragen op het forum kun je lezen wat ik tot dsuverre heb ervaren. Ik had 2 trombose-benen na de lymfeklier-dissectie in mijn liezen, een is genezen en de ander is nog steeds onder behandeling van de oedeemtherapeut. Laat het me gerust weten als je specifieke vragen hebt, ik heb veel nut/steun van de schrijfsels op dit forum.
Groeten en sterkte,

Ron
Plaats reactie