vemurafenib (zelboraf) werkt niet meer
-
vemurafenib (zelboraf) werkt niet meer
Gisteren is mijn vader naar het umcg geweest. Hij had al een paar weken wat misselijkheid wat eigenlijk dit weekend wel heftiger was geworden. LDH waarde weer gestegen. Foute boel. Zelboraf doet niet meer wat hij moet doen. Tumoren in de buik waren weer toegenomen. Woendag mag hij gelukkig wel starten met immunotherapie Ippilimumab. Maar de arts heeft wel haar zorgen uitgesproken het wordt en zware klus. Aankomende 2 maanden wordt erg spannend en moet mijn vader niet luisteren naar zijn lichaam maar ontzettend goed luisteren naar zijn lichaam omdat de tumoren weer kunnen gaan groeien.
Re: vemurafenib (zelboraf) werkt niet meer
oei dat is minder nieuws! hoe lang was hij er aan?
Ok, goed. Nieuw actieplan ipilimumab. Daar gaan we voor!
We duimen voor jullie! Hou ons op de hoogte en verzorg jezelf ook!
X
Ok, goed. Nieuw actieplan ipilimumab. Daar gaan we voor!
We duimen voor jullie! Hou ons op de hoogte en verzorg jezelf ook!
X
Hoi Anneke,
Zo te zien lijkt het nogal gecompliceerd allemaal.
Gelukkig ziet men nog mogelijkheden om e.e.a. aan te pakken.
Zullen duimen voor een succesvolle ingreep en dat de Ipilimumab snel aan het werk gaat.
Sterkte en geluk,
Ben
Zo te zien lijkt het nogal gecompliceerd allemaal.
Gelukkig ziet men nog mogelijkheden om e.e.a. aan te pakken.
Zullen duimen voor een succesvolle ingreep en dat de Ipilimumab snel aan het werk gaat.
Sterkte en geluk,
Ben
Meer info rondom melanoom? Zie b.v. : http://www.melanoomforum.nl/viewtopic.php?f=17&t=563
-
Hoi Tom en Ben
Gecompliceerd is het absoluut. Mijn vader is eind november 2014 begonnen met zelboraf. Wel zuur dat het nu al zijn werking kwijt is. Het ging zo goed. Maar we moeten vooruit kijken en de hoop Hoe klein hij ook is niet uit het oog verliezen. Het gaat zwaar worden. We bekijken het maar van dag tot dag.
Bedankt voor jullie reactie
Gecompliceerd is het absoluut. Mijn vader is eind november 2014 begonnen met zelboraf. Wel zuur dat het nu al zijn werking kwijt is. Het ging zo goed. Maar we moeten vooruit kijken en de hoop Hoe klein hij ook is niet uit het oog verliezen. Het gaat zwaar worden. We bekijken het maar van dag tot dag.
Bedankt voor jullie reactie