Vemurafenib
Re: Vemurafenib
Hoi Sandra,
Goede vakantie gehad?
Fijn dat de Vemurafenib nog goed werkt.
Voetzolen heb ik ook veel last gehad en ging elke avond in een badje met groene zeep,
dit verzachte iets. De energie heb ik geen tips voor.
Bij mij is na 6 maanden de vemurafenib gestopt en de tumoren zijn allemaal in omvang toegenomen.
Afgelopen vrijdag een Hersenscan gemaakt ...als deze goed is ga ik beginnen met Ipimilimumab.
Inmiddels ben ik ook 1 maal bestraald bij mijn nekwervels ivm een nieuwe tumor welke tegen een zenuw aandrukt
waardoor de functies van arm en hand zijn gestopt. Als het meezit moet dit deze week weer wat beter gaan.
Wens je het allerbeste
Hartelijke groet,
Frank
Goede vakantie gehad?
Fijn dat de Vemurafenib nog goed werkt.
Voetzolen heb ik ook veel last gehad en ging elke avond in een badje met groene zeep,
dit verzachte iets. De energie heb ik geen tips voor.
Bij mij is na 6 maanden de vemurafenib gestopt en de tumoren zijn allemaal in omvang toegenomen.
Afgelopen vrijdag een Hersenscan gemaakt ...als deze goed is ga ik beginnen met Ipimilimumab.
Inmiddels ben ik ook 1 maal bestraald bij mijn nekwervels ivm een nieuwe tumor welke tegen een zenuw aandrukt
waardoor de functies van arm en hand zijn gestopt. Als het meezit moet dit deze week weer wat beter gaan.
Wens je het allerbeste
Hartelijke groet,
Frank
Hallo allemaal,
Even een kleine update.
Ben nu 12 maanden aan de Vemurafenib en afgelopen vrijdag een scan gehad.
Alles is stabiel gebleven, had ik niet verwacht want sinds een maand ga ik erg achteruit,
ben erg benauwd, druk op de borst , hoesten en vreselijk moe. 2 weken prednison gehad, hielp ook
niks. Ze kunnen mijn klachten niet goed plaatsen, dus we hebben besloten om 2 weken te stoppen met
alle medicijnen, kijken of het dan beter gaat. Ben natuurlijk hardstikke blij met de uitslag maar voel me
wel beroerd.
Heeft iemand ook dit soort klachten gehad? Ik hoor het graag.
groetjes Sandra
Even een kleine update.
Ben nu 12 maanden aan de Vemurafenib en afgelopen vrijdag een scan gehad.
Alles is stabiel gebleven, had ik niet verwacht want sinds een maand ga ik erg achteruit,
ben erg benauwd, druk op de borst , hoesten en vreselijk moe. 2 weken prednison gehad, hielp ook
niks. Ze kunnen mijn klachten niet goed plaatsen, dus we hebben besloten om 2 weken te stoppen met
alle medicijnen, kijken of het dan beter gaat. Ben natuurlijk hardstikke blij met de uitslag maar voel me
wel beroerd.
Heeft iemand ook dit soort klachten gehad? Ik hoor het graag.
groetjes Sandra
Helaas is mijn lieve Frank Stolk op dinsdag 18 september jl. Overleden.
Vriendelijke groet, riny Stolk
Vriendelijke groet, riny Stolk
jeetje hier schrik ik van!
Ik wens alle nabestaande heel veel sterkte!!
Ik wens alle nabestaande heel veel sterkte!!
Riny,
Oh wat verschrikkelijk, ik wens je samen met je familie heel veel sterkte.
Wel heel erg fijn en sterk dat je een berichtje hebt geplaatst,
Groetjes Sandra
Oh wat verschrikkelijk, ik wens je samen met je familie heel veel sterkte.
Wel heel erg fijn en sterk dat je een berichtje hebt geplaatst,
Groetjes Sandra
Gecondoleerd Riny,
Heel veel sterkte
Groet
Judith
Heel veel sterkte
Groet
Judith
Riny, wat een verdrietig bericht van het overlijden van je Frank. Wat mooi en moedig dat je ons dit laat weten.
Ik wens je heel veel sterkte en levensmoed toe nu je zonder hem verder moet! met een groet van Nina
Ik wens je heel veel sterkte en levensmoed toe nu je zonder hem verder moet! met een groet van Nina
Tjee dat is zeker schrikken. Ik wens je ook heel veel sterkte en moed om met dit verlies om te gaan.
geen woorden voor.....
geen woorden voor.....
-
Wederom een sterfgeval.......
Mijn lieve Willem is 1 oktober overleden aan melanoomkanker.
Ook hij heeft de strijd niet gewonnen ondanks dat hij altijd positief is gebleven.
Ik hoop dat er ooit ECHT een medicijn wordt gevonden voor deze vreselijke ziekte.
Cis Molenaar
Mijn lieve Willem is 1 oktober overleden aan melanoomkanker.
Ook hij heeft de strijd niet gewonnen ondanks dat hij altijd positief is gebleven.
Ik hoop dat er ooit ECHT een medicijn wordt gevonden voor deze vreselijke ziekte.
Cis Molenaar
Gecondoleerd Cis,
Vreselijk voor jou en voor jouw nabestaanden.
Heel veel sterkte de komende tijd.
Met jou hopen wij, dat er een medicijn wordt gevonden.
Ineke
Vreselijk voor jou en voor jouw nabestaanden.
Heel veel sterkte de komende tijd.
Met jou hopen wij, dat er een medicijn wordt gevonden.
Ineke