studie combi Trametinib en Dabrafenib
Re: studie combi Trametinib en Dabrafenib
Hoi Serena,
jammer je hier te zien! Wat een weg heb je al afgelegd...
Ik geloof niet dat er anti-pd1 studies zijn, zeker niet in combi. Die "markt" ligt effe stil DENK ik dus informeer je goed
Maar je kan altijd telefoneren naar Leuven plus volgen op www.clinicaltrails.gov...
Hou ons alvast op de hoogte!
jammer je hier te zien! Wat een weg heb je al afgelegd...
Ik geloof niet dat er anti-pd1 studies zijn, zeker niet in combi. Die "markt" ligt effe stil DENK ik dus informeer je goed
Maar je kan altijd telefoneren naar Leuven plus volgen op www.clinicaltrails.gov...
Hou ons alvast op de hoogte!
Hi Korrel 69,
Je had een vraag de tumormarker . Dat is de S100b in geval van het melanoom.
Die moet inderdaad onder de 0,1 zitten. Maar kan onder die 0,1 best fluctueren.
Bij mij was deze 0,18 voor het instappen in de kuur.
Sinds de kuur is aangeslagen schommelt de uitslag tussen de 0,03 en 0,06.
Het eiwit van deze tumormarker schijnt nl ook elders uitgescheiden te worden. Ik weet het niet meer 100% zeker maar ik dacht vanuit je hersenen.
Daarom is tot 0,1 geen reden om je zorgen te maken. Je buurman zonder melanoom kan onder de 0,1 zitten en toch een hogere uitslag hebben dan jijzelf.
Je had een vraag de tumormarker . Dat is de S100b in geval van het melanoom.
Die moet inderdaad onder de 0,1 zitten. Maar kan onder die 0,1 best fluctueren.
Bij mij was deze 0,18 voor het instappen in de kuur.
Sinds de kuur is aangeslagen schommelt de uitslag tussen de 0,03 en 0,06.
Het eiwit van deze tumormarker schijnt nl ook elders uitgescheiden te worden. Ik weet het niet meer 100% zeker maar ik dacht vanuit je hersenen.
Daarom is tot 0,1 geen reden om je zorgen te maken. Je buurman zonder melanoom kan onder de 0,1 zitten en toch een hogere uitslag hebben dan jijzelf.
Zijn er nog.
Extra testen bij de lever.
Er is iets aan de hand. Hij ziet een grijze zone. Het rare is dat:
1. Het bloed en functie normaal zijn
2. Al de rest afgenomen is.
3. Het niet afgerond of een massa is zoals de rest
4. Nieuwe metastasen zouden op een andere plek moeten zijn
Hij is dus voorzichtig maar wil wel zeker zijn. Ze is nu binnen voor een extra echo. Bespreking meteen erna. Indien nodig nog een biospie van de week!
Duimen dus....
Extra testen bij de lever.
Er is iets aan de hand. Hij ziet een grijze zone. Het rare is dat:
1. Het bloed en functie normaal zijn
2. Al de rest afgenomen is.
3. Het niet afgerond of een massa is zoals de rest
4. Nieuwe metastasen zouden op een andere plek moeten zijn
Hij is dus voorzichtig maar wil wel zeker zijn. Ze is nu binnen voor een extra echo. Bespreking meteen erna. Indien nodig nog een biospie van de week!
Duimen dus....
Ik duim! Maar bizar verhaal over je zus.
Want bij mij is ook alles afgenomen en bloedwaardes goed. Echter afgelopen maandag werd verteld: wel een vlekje erbij gekregen op de lever. Vaag , niet scherp begrenst, onverandert sinds 6 weken terug toen het vlekje de eerste keer gezien werd.
Tom we horen graag hoe dit verder gaat met je zus!
Want bij mij is ook alles afgenomen en bloedwaardes goed. Echter afgelopen maandag werd verteld: wel een vlekje erbij gekregen op de lever. Vaag , niet scherp begrenst, onverandert sinds 6 weken terug toen het vlekje de eerste keer gezien werd.
Tom we horen graag hoe dit verder gaat met je zus!
Wel echo ziet niets anders of beter of meer dan de CT en de echo stelt dat er niets is om een biopsie van te nemen.
De oncoloog vermoedt dat er op het moment van de CT een leververdikking of vetlaag was, een mindere doorbloeding waardoor het kleurverschil. Er is ook niets afgerond, 'gewoon' een vlakte v kleurverschil.
maar de oncoloog wil absoluut, 100% zeker zijn. er is nu een extra MRI besteld. eerste vrije plaats om 20juni dus maandag proberen ze eerder ene te regelen...
fingers crossed maar de oncoloog vermoedt dat de CT ons in het ootje neemt
De oncoloog vermoedt dat er op het moment van de CT een leververdikking of vetlaag was, een mindere doorbloeding waardoor het kleurverschil. Er is ook niets afgerond, 'gewoon' een vlakte v kleurverschil.
maar de oncoloog wil absoluut, 100% zeker zijn. er is nu een extra MRI besteld. eerste vrije plaats om 20juni dus maandag proberen ze eerder ene te regelen...
fingers crossed maar de oncoloog vermoedt dat de CT ons in het ootje neemt
Ja spannend is het wel maar ik ben niet zenuwachtig of heb geen stress of zo.
mijn vermoeden gaat in de richting van de oncoloog
maar het zou toch fijn zijn dat de mri er SNEL zou komen zodat er duidelijkheid is
mijn vermoeden gaat in de richting van de oncoloog
maar het zou toch fijn zijn dat de mri er SNEL zou komen zodat er duidelijkheid is
mri gebeurd, extra lange want lever blijkbaar delicaat om te scannen
resultaten vandaag, morgen OF woensdag.
hoe belachelijk is dat? geeft dan ineens woensdag ofzo dan 3 dagen in spanning te zitten.
het zal al ten vroegste morgen zijn want vandaag niets vernomen...
hoe belachelijk is dat? geeft dan ineens woensdag ofzo dan 3 dagen in spanning te zitten.
het zal al ten vroegste morgen zijn want vandaag niets vernomen...
geen nieuwe metastasen op de lever!
dus uiteindelijk opnieuw mini-afname van de tumors!
dus uiteindelijk opnieuw mini-afname van de tumors!
Hallo Tom,
Tjemie, dat is goed nieuws, wat hebt jij snel de uitslag, die belgen zijn toch wel snel !
Ik heb mij weleens afgevraagd, beseft jouw zus wel, wat jij allemaal doet voor haar ??? jij hebt er bijna een dagtaak aan, om alles uit te zoeken, geweldig, als je zo'n broer hebt.
Groetjes,
Ineke
Tjemie, dat is goed nieuws, wat hebt jij snel de uitslag, die belgen zijn toch wel snel !
Ik heb mij weleens afgevraagd, beseft jouw zus wel, wat jij allemaal doet voor haar ??? jij hebt er bijna een dagtaak aan, om alles uit te zoeken, geweldig, als je zo'n broer hebt.
Groetjes,
Ineke