begonnen met anti-pd-1 mk3475

Sandra

Re: begonnen met anti-pd-1 mk3474

Bericht door Sandra »

Hoi Henk,

Wat erg voor je, ik had zo met je mee gehoopt dat het zou aanslaan.
Ik heb zelf ondanks de ontstoken hypofyse wel een goed gevoel bij de ipi.
Ik mag het niet meer, ik heb 19 juni een scan en ze hebben het nog over
een lichte chemo DTIC gehad, maar ik wacht eerst de uitslag af. Als ik stabiel
blijf doe ik lekker niks.

Sterkte met alles,
Sandra
henk1665

Bericht door henk1665 »

Sandra a jammer gelukkig hoor ik ook wat van jou . vandaag bestraling van de wervel gehad dinsdag nog een keer een ippi is voor mij misschien toch weer aan de orde meer eerst de pijn bestrijding dan zien we verder wordt vervolgd we houden de moed erin

groetjes henk
RonD

Bericht door RonD »

Wat een slecht nieuws Henk, sterkte. Ipi sloeg bij jou snel aan destijds toch, hopelijk nog eens...
Groeten en sterkte,

Ron
henk1665

Bericht door henk1665 »

goede middag,
vanochotend 2de pijnbestraling gehad. wat een verschil, pijn in de borst nagenoeg weg, er gebeuren meer dingen te gelijk. voor deze kuur had ik de pillen kuur zelbora, wat de porieen afsloot. ik zweet nu gewoon weer( lekker). de bestraling is tijdelijk maar toch prettig. hoop straks goed nieuws te krijgen van dr blank waarom dit laatste middel niets deed en welke dosis ik per kuur kreeg. verder ga ik nu alle sporters volgen die voor mij en alle lotgenoten weer die berg opgaan in frankrijk, want petje af voor deze en de vrijwilligers die dat ondersteunen.
wordt vervolgd. :)
henk1665

Bericht door henk1665 »

ZO we zijn weer een week verder pijn neemt weer toe
maar ik heb een fijne tijd gehad en kon de wereld weer even aan. de anti pd 1 is voor mij einde, welke dosering ik had krijg ik had pas aan einde studie te horen maar we
moeten weer verder scan weer gepland .
henk1665

Bericht door henk1665 »

goede morgen allemaal
vandaag weer voor de uitslag scan en wat het vervolg traject zal worden, de pijn is goed onder controle te houden ,de bestralings arts heeft ook nog gebeld en er is altijd nog een optie om de nek wervel nog een keer een bestraling te ondergaan in het teken van pijn bestrijding.
verder moet ik maar gewoon genieten, en zoek afleiding in zolder opruimen ect we wachten het weer af, wordt vervolgd.
henk1665

Bericht door henk1665 »

vandaag uitslag gekregen einde trail alles groeit behalve die bestraalt is , verder gaan met pijn bestrijding en ben aangemeld voor als er iemand nog wat op de plank heeft liggen wat bij mij zou passen. dus afwachten maar weer . ga me nu maar richten op wat ik nog wil doen en genieten. 8-) :idea:
henk1665

Bericht door henk1665 »

as vrijdag een gesprek bij het avl voor nieuwe mogelijkheden nieuwe ronde nieuwe kansen zeg ik maar wordt dus vervolgd onder een nieuw hoofdstuk
verder wens ik iedereen heeeeeeel veel sterkte en kracht om door te zetten.
RonD

Bericht door RonD »

Hou je taai Henk, ik hoop voor je dat de zomervakantie (pijnvrij natuurlijk) buiten het avl kan worden gevierd..
Groeten en sterkte,

Ron
henk1665

Bericht door henk1665 »

dankje Ron
Plaats reactie