begonnen met anti-pd-1 mk3475
Re: begonnen met anti-pd-1 mk3474
Hoi Sandra ik hoop dat e je al weer wat beter voelt naar omstandigheden, bij mij werd de hoofdpijn uiteindelijk middels een prik in de rug waarbij een druppeltje vloeistof werd onttrokken opgeheven het verdween gelijk, voelde me toen weer 100% een dag of 8 later bleek dat ik een hypofyse uitval had.
blijf goed luisteren naar je lichaam niets is van zal er wel bijhoren jij zelf moet de regie houden.
veel sterkte
mvg Henk
blijf goed luisteren naar je lichaam niets is van zal er wel bijhoren jij zelf moet de regie houden.
veel sterkte
mvg Henk
zo de derde kuur zit erin de uitslag scan was niet goed (de scan was trouwens te vroeg gepland moest pas na 4 kuren foutje) 2 tumoren aan m.n rug drukken tegen de zenuwen en geven behoorlijk vel pijn gebruik nu tramadol om het te onderdrukken. ik voel de tumoren ook zitten ,en een zit bij m'n nieren die geeft ook een behoorlijk stekende pijn.ik ga er maar vanuit dat er ergere dingen zijn. 10 mei volgende kuur en 24 mei de scan.
henk
henk
Hallo Henk,
Ik vond ook al dat je erg vroeg de scan kreeg. Wel balen dat het er tot nu toe slecht
uitziet en ook last van hebt. Maar je hebt nog even dus er kan hopenlijk nog van alles gebeuren.
Ik ben net terug uit het ziekenhuis maar 1 nachtje, had afgelopen woensdag ct-scan gehad
en voelde me daarna helemaal niet goed, oververmoeid en zo trillerig op de benen kwam
niet van de stoel af(ik dacht spanning gaat vanzelf weer over) dus niet. Blijkt mijn hypofyse
weer op te spelen (maandag gestopt met de prednisolon) en mijn bijnieren en schildklierfunctie
te dalen dus weer begonnen met prednisolon. A.s. maandag de uitslag van de scan en hoe nu verder.
Ik heb dus veel aan je tip gehad luister naar je lichaaam en niet zal er wel bij horen, dus dank je.
Ik wens je heel veel sterkte komende maand, ikzelf was behoorlijk gestresst voor de scan terwijl
ik normaal erg nuchter ben. En natuurlijk dat je van je pijnklachten afkomt, en kunt genieten van het
mooie weer.
Carpe diem
Blijf aan je denken
Groetjes Sandra
Ik vond ook al dat je erg vroeg de scan kreeg. Wel balen dat het er tot nu toe slecht
uitziet en ook last van hebt. Maar je hebt nog even dus er kan hopenlijk nog van alles gebeuren.
Ik ben net terug uit het ziekenhuis maar 1 nachtje, had afgelopen woensdag ct-scan gehad
en voelde me daarna helemaal niet goed, oververmoeid en zo trillerig op de benen kwam
niet van de stoel af(ik dacht spanning gaat vanzelf weer over) dus niet. Blijkt mijn hypofyse
weer op te spelen (maandag gestopt met de prednisolon) en mijn bijnieren en schildklierfunctie
te dalen dus weer begonnen met prednisolon. A.s. maandag de uitslag van de scan en hoe nu verder.
Ik heb dus veel aan je tip gehad luister naar je lichaaam en niet zal er wel bij horen, dus dank je.
Ik wens je heel veel sterkte komende maand, ikzelf was behoorlijk gestresst voor de scan terwijl
ik normaal erg nuchter ben. En natuurlijk dat je van je pijnklachten afkomt, en kunt genieten van het
mooie weer.
Carpe diem
Blijf aan je denken
Groetjes Sandra
Hoi Sandra jammer dat bij jou ook de hypofyse geraakt wordt , ik kreeg het ook erg koud gebruik daar nu thyrax (schildklier) en hydrocortison (hormonen) voor
hoop dat het bij jou niet zo ver komt.
daarbij slik ik nu 4x 2 paracetamol en 3 x tramadol soms 4x voor de pijn 10 mei de 4 kuur en 18 mei de scan dus gaan we ervan uit dat het wat gedaan heeft.
voor jou ook veel sterkte.
mvg Henk
hoop dat het bij jou niet zo ver komt.
daarbij slik ik nu 4x 2 paracetamol en 3 x tramadol soms 4x voor de pijn 10 mei de 4 kuur en 18 mei de scan dus gaan we ervan uit dat het wat gedaan heeft.
voor jou ook veel sterkte.
mvg Henk
Hoi Henk,
Moet je die tabletten voor altijd slikken? Nou ik hoop dat ik het voor ben.
Is dan wel een lading wat je moet slikken zeg.... als het maar werkt.
Ik wacht wel af, hoor het wel maandag, is toch niets meer aan te doen.
We blijven elkaar sterkte toewensen haha.
Groetjes, Sandra
Moet je die tabletten voor altijd slikken? Nou ik hoop dat ik het voor ben.
Is dan wel een lading wat je moet slikken zeg.... als het maar werkt.
Ik wacht wel af, hoor het wel maandag, is toch niets meer aan te doen.
We blijven elkaar sterkte toewensen haha.
Groetjes, Sandra
goede morgen inmiddels gaat het weer een beetje beter, slaap beter minder pijnstillers nodig,as vrijdag de 4de kuur daarna is er weer een scan gepland .
Hoi Henk,
Succes vrijdag en sterkte voor de uitslag, zal voor jouw erg spannend zijn....
Groetjes, Sandra
Succes vrijdag en sterkte voor de uitslag, zal voor jouw erg spannend zijn....
Groetjes, Sandra
vrijdag de 4de kuur gehad heb inmiddels de pijn op de borst goed onder controle , het vreemde is wel dat de pijn van het litteken van de oksel toilet blijft terwijl ik toch pijnstillers gebruik welliswaar voor iets anders zou je denken dat dat ook mede genomen wordt. nu afwachten wat de scan straks voor resultaat gaat brengen, ik heb er in ieder geval alle vertrouwen in. verder alle sterkte voor de lotgenoten en direct betrokkenen. wordt vervolgd.
vandaag maar geen pijnstillers in tablet vorm genomen maar z'n opeaat pleister het was niet te harden de pijn in het boven lichaam, as vrijdag weer een scan.
henk
henk
gisteren uitslag middel blijkt niets te doen tot grote teleurstelling van dr Blank. stoppen er mee , vandaag een ct scan en s'middags wordt ik bestraald in de nek wervel voor
pijnbestrijding dit gebeurd 2 keer daarna misschien weer een ander plan ippi komt dat ook weer om de hoek. heb als marinier voor hetere vuren gestaan maar nu begint mijn muurtje toch af te brokkelen. kan niet anders doen dan reorganiseren en mijn gedachten maar naar iets anders richten.
pijnbestrijding dit gebeurd 2 keer daarna misschien weer een ander plan ippi komt dat ook weer om de hoek. heb als marinier voor hetere vuren gestaan maar nu begint mijn muurtje toch af te brokkelen. kan niet anders doen dan reorganiseren en mijn gedachten maar naar iets anders richten.