12 dagen geleden heb ik een transplantatie gehad bij het verwijderen van een melanoom boven op mijn voet. Er werd een stuk uit mijn lies genomen en daar werden ook klieren verwijderd die gelukkig achteraf in orde bleken.
Omdat ik helemaal niet mag stappen zolang mijn voet niet genezen is vroeg ik me af wat de ervaringen zijn van lotgenoten. Ongeveer een zesde van de huid begint normale kleur te vertonen. De rest ziet nog bijna zwart, een stukje zou afgestorven zijn maar klein genoeg om zelf te genezen. Vanmorgen heeft mijn dokter me al gezegd dat ik nog minstens een week aan mijn bed gekluisterd zit... Hoe lang duurde het bij jullie?
Ik heb nog 100den vlekjes op mijn lichaam die nauw in de gaten worden gehouden. Donderdag wordt er nog een op een teen van dezelfde voet weggenomen. Ik hoop dat dit geen straatje zonder eind zal worden...
herstel huidtransplantatie
-
Re: herstel huidtransplantatie
Hoi Els,
Las zojuist je berichtje. Ik ben benieuwd hoe het nu met je gaat.
De huidtransplantatie is zeker nu wel genezen neem ik aan. Bij mij duurde het een week of 2-3 totdat het dicht was.
Hoe is het nu met je voet? Zit de melanoom alleen in je teen of ook nog elders?
Erg spannend/beangstigend hè.
Ik kan je alleen sterkte wensen, hopelijk horen we nog hoe t met je gaat
Kees
Las zojuist je berichtje. Ik ben benieuwd hoe het nu met je gaat.
De huidtransplantatie is zeker nu wel genezen neem ik aan. Bij mij duurde het een week of 2-3 totdat het dicht was.
Hoe is het nu met je voet? Zit de melanoom alleen in je teen of ook nog elders?
Erg spannend/beangstigend hè.
Ik kan je alleen sterkte wensen, hopelijk horen we nog hoe t met je gaat
Kees