Hallo,
ik denk dat het in eerste instantie een persoonlijke keuze is om iets wel/niet te doen.
Wij zijn eerst in Deventer geweest. Een prima ziekenhuis en voor ons een half uur rijden, ook goed te doen dus.
Nu is de situatie ernstiger en verwachten we een dezer dagen een oproep voor een eenzijdige halsklierdissectie en ben ik wel blij dat we zijn overgestapt naar het AvL. Ik heb toch het gevoel dat er daar net wat meer kennis aanwezig is. Ja... het kost je een hele dag, en ja....veel energie, maar het gaat wel om ons leven en de kwaliteit ervan.
M.a.w.: doe wat je denkt dat goed is voor jou en de situatie waar je je op dat moment in bevindt.
Veel sterkte met alles!
Karin
Welke ziekenhuis adviseren jullie mij?
-
Re: Welke ziekenhuis adviseren jullie mij?
Hallo! Bij mij is 3 jaar geleden een melanoom onder de voet van 9.1 mm. weggehaald, Voor mijn voet en uiteindelijk mijn been is dat niet zonder gevolgen gebleven.
Vanwege het weghalen van de lies- en onderbuik lymfklieren heb ik heb veel last van lymfoedeem gekregen.. Hou dit goed in de gaten en wees er zonodig snel bij met drainage, een TEK kous en/of het aanleren van zelfmanagement! Voor mij ging een totaal andere wereld open, allereerst door schrik en verwachtingen van de kanker en toen de gevolgen ervan. Ik kon ook niet meer goed lopen vanwege een groot huidtransplantaat en kreeg dus ook nog te maken met aangepaste schoenen. Als deze gevolgen mij eerder voorspeld waren had ik wellicht een en ander kunnen voorkomen! vandaar mijn raad, informeer er op tijd naar! Sterkte ermee!
Vanwege het weghalen van de lies- en onderbuik lymfklieren heb ik heb veel last van lymfoedeem gekregen.. Hou dit goed in de gaten en wees er zonodig snel bij met drainage, een TEK kous en/of het aanleren van zelfmanagement! Voor mij ging een totaal andere wereld open, allereerst door schrik en verwachtingen van de kanker en toen de gevolgen ervan. Ik kon ook niet meer goed lopen vanwege een groot huidtransplantaat en kreeg dus ook nog te maken met aangepaste schoenen. Als deze gevolgen mij eerder voorspeld waren had ik wellicht een en ander kunnen voorkomen! vandaar mijn raad, informeer er op tijd naar! Sterkte ermee!