Wachten op uitslagen
-
Wachten op uitslagen
Afgelopen weekend liep mijn spanning weer hoog op een echo gehad van mijn lever vorige week vrijdag, en dan een weekend wachten op de uitslag, gelukkig was de uitslag goed, maar hoe ga ik hier volgende keer weer mee om ?
Re: Wachten op uitslagen
Voor Det A.
Fijn bericht Det. Hoop dat je de spanning voorlopig achter je kan laten.
Zelf heb ik nog geen uitslag. LUMC is niet de snelste.
Groet Hans
Fijn bericht Det. Hoop dat je de spanning voorlopig achter je kan laten.
Zelf heb ik nog geen uitslag. LUMC is niet de snelste.
Groet Hans
-
Dag Hans, ja gisteren een hele fijne uitslag, maar omdat ik een vette lever heb, zit er een hele kleine twijfel in vandaag de verpleegkundige gebeld uit leiden, ik dacht hier een half jaar vanaf te zijn, maar vraag me nu al weer af, of het niet verstandig is om de. Logende keer alle onderzoeken in leiden te doen, en het liefst op 1 dag. Want nu gaat de uitslag van mijn streek ziekenhuis Geldrop, naar huisarts, en dan nog naar Leiden, vind dit erg verwarrend. Wil hier toch heel graag rust in vinden, want ik voelde verder prima. Det
Gelukkig Det. Mij helpt om te denken ik ga me niet naar maken om iets wat er misschien helemaal niet zit. Daar wod je sterker van! Succes !
-
Ja Suzan, ik heb het opgeschreven wat. Je zegt en ga het op de spiegel plakken. Dat ik het iedere dag kan lezen. Maar ik stond altijd zo positief in het leven, maar denk dat ik nu in de verwerkingsperiode zit, wat nogal onrust brengt.
Heel goed Det! Niet bij de pakken neer gaan zitten. Je hebt positief nieuws gehad. Haal daar de kracht uit!
Det,
Het is heel normaal dat je je zorgen maakt over iets wat zo klein en zo gevaarlijk is, en vooral zo snel uit kan zaaien. Ik ben nog al nuchter en zeg altijd: ik ben realist, wat je niet in de hand hebt moet je accepteren. Maar als je voor dit vraagstuk staat valt dat best tegen. Dus ook ik heb mij best zorgen gemaakt, maar de ervaring heeft mij geleerd dat ik daar niet veel mee op schiet. Wanneer je van het ergste uit gaat dan moet je juist iedere dag koesteren en genieten van alle dingen die je voor die tijd vanzelfsprekend vond. Het hele melanoom heeft mij erg veranderd, ik was altijd nog al een druk bezet en stresserig persoon, altijd bezig met van alles en nog wat. Ik breng nu veel meer tijd met mijn gezin door, en ben een stuk rustiger geworden.
In die lagere versnelling geniet ik nu veel meer van alles om mijn heen, verdiep mij meer in mensen. Kan gewoon genieten van de geur van gras of de vogels, vroeger scheurde ik alleen van de ene plaats naar de andere zonder iets te zien, nu neem ik de tijd om stil te staan. Ik ben wat kalmer en bedachtzamer, na de aanvankelijke zorgen zie ik dit als een positieve ontwikkeling, en ben ik gegroeid als mens.
Dus ja, Det het zou niet normaal zijn als je je geen zorgen zou maken, maar probeer een positieve invulling aan je leven te geven en je zult zien dat je iedere dag tien keer intensiever beleeft,
Groet en sterkte toegewenst, Dees
Het is heel normaal dat je je zorgen maakt over iets wat zo klein en zo gevaarlijk is, en vooral zo snel uit kan zaaien. Ik ben nog al nuchter en zeg altijd: ik ben realist, wat je niet in de hand hebt moet je accepteren. Maar als je voor dit vraagstuk staat valt dat best tegen. Dus ook ik heb mij best zorgen gemaakt, maar de ervaring heeft mij geleerd dat ik daar niet veel mee op schiet. Wanneer je van het ergste uit gaat dan moet je juist iedere dag koesteren en genieten van alle dingen die je voor die tijd vanzelfsprekend vond. Het hele melanoom heeft mij erg veranderd, ik was altijd nog al een druk bezet en stresserig persoon, altijd bezig met van alles en nog wat. Ik breng nu veel meer tijd met mijn gezin door, en ben een stuk rustiger geworden.
In die lagere versnelling geniet ik nu veel meer van alles om mijn heen, verdiep mij meer in mensen. Kan gewoon genieten van de geur van gras of de vogels, vroeger scheurde ik alleen van de ene plaats naar de andere zonder iets te zien, nu neem ik de tijd om stil te staan. Ik ben wat kalmer en bedachtzamer, na de aanvankelijke zorgen zie ik dit als een positieve ontwikkeling, en ben ik gegroeid als mens.
Dus ja, Det het zou niet normaal zijn als je je geen zorgen zou maken, maar probeer een positieve invulling aan je leven te geven en je zult zien dat je iedere dag tien keer intensiever beleeft,
Groet en sterkte toegewenst, Dees
Dees, jouw berichtje doet me deugd en is heel herkenbaar. Zo ben ik woensdag ontslagen op mijn werk. Een baan die ik steeds heel erg graag deed in een sterk competitieve en commerciële omgeving. Ik had niet door dat het enkel om resultaten ging. Tot de diagnose van uitgezaaid melanoom viel in februari. In maart de operaties en half april was ik terug aan de slag. Maar ik was veranderd, dat heftige pushen, daar kon ik niet meer tegen. Afgelopen woensdag heb ik mijn ontslag gekregen daar ik de resultaten niet haalde. Wat als een opdoffer aankwam geeft me nu een bevrijdend gevoel. Ik geniet zeer bewust en kies sterker dan vroeger naar wat ik wil. Dus voor mij heeft melanoom me een socialer leven opgeleverd. In juli is het terug een petctscan maar intussen geniet ik samen met vrienden en familie van de vrijheid en ben heel relaxed. Moeder natuur is sterk en mijn geloof in haar is gegroeid, het wordt nog een boeiend pad.
Liefs Louise
Liefs Louise