vandaag de echo en punctie gehad
vandaag de echo en punctie gehad
Hallo ik ben een meid van 31 jaar. Vorige week het nieuws gehad dat ik een een zeer agressieve melanoom had.
Vandaag een echo en punctie gehad van de klieren in mijn lies aangezien ze opgezet waren. Eentje hiervan was zorgwekkend vandaar de punctie. Nu is mijn vraag hoe vaak is het kwaadaardig en komt het ook vaak voor na een punctie dat de uitslag toch goed blijkt te zijn? Groetjes Suzan
Vandaag een echo en punctie gehad van de klieren in mijn lies aangezien ze opgezet waren. Eentje hiervan was zorgwekkend vandaar de punctie. Nu is mijn vraag hoe vaak is het kwaadaardig en komt het ook vaak voor na een punctie dat de uitslag toch goed blijkt te zijn? Groetjes Suzan
Re: vandaag de echo en punctie gehad
Hoi Suzan, wat een vreselijk nieuws.
Een opgezette klier kan veel oorzaken hebben maar in dit geval kunnen ze niet anders dan extra aandacht er aan besteden.
Cijfers of dergelijke zijn er helaas niet. We kunnen enkel met je mee duimen.
We duimen en hou ons zeker op de hoogte!
Een opgezette klier kan veel oorzaken hebben maar in dit geval kunnen ze niet anders dan extra aandacht er aan besteden.
Cijfers of dergelijke zijn er helaas niet. We kunnen enkel met je mee duimen.
We duimen en hou ons zeker op de hoogte!
Ja precies. Ik blijf positief. Mijn motto is ik ga me niet naar maken om iets wat er misschien helemaal niet is. En dat geeft kracht. Hopen op goed nieuws maandag!
Suzan, veel sterkte hoor en hou ons op de hoogte.
Groetjes Louise
Groetjes Louise
Morgen krijg ik de uitslag van de punctie en ze gaan morgen ook meer wegsnijden
Nu stijgt de spanning. De klieren zijn helaas nog hard en opgezet en ik denk dat je door alle stress misschien ook van alles gaat voelen, maar ik heb gekke pijntjes.. zoals ik nies voel ik de klieren in mijn lies. En op de wond komt ook meer druk..
En drukpunten tussen de ribbenkast. ( het melanoom zat links op mijn schouderblad)
even afwachten maar t is zo onzeker. Ik wil me overigens niet te druk maken.Schiet niemand iets mee op .
Nu stijgt de spanning. De klieren zijn helaas nog hard en opgezet en ik denk dat je door alle stress misschien ook van alles gaat voelen, maar ik heb gekke pijntjes.. zoals ik nies voel ik de klieren in mijn lies. En op de wond komt ook meer druk..
En drukpunten tussen de ribbenkast. ( het melanoom zat links op mijn schouderblad)
even afwachten maar t is zo onzeker. Ik wil me overigens niet te druk maken.Schiet niemand iets mee op .
Hoi Suzan,
Spannend,spannend, wij duimen voor je.
Laat ons weten hoe de uitslag is.
Groetjes,
Ineke
Spannend,spannend, wij duimen voor je.
Laat ons weten hoe de uitslag is.
Groetjes,
Ineke
We duimen voor je!
Nou ben weer thuis helaas geen uitslag van de punctie nog. Wel een grote wond met veel hechtingen. Hopen dat t goed is
hoe komt het?
Nou gebeld met t ziekenhuis nadat ik een gemiste oproep had met een geheim nummer. Maar dat was de chirurg niet geweest. En ik zou nu ook geen uitslag krijgen. De uitslag was wel binnen maar mochten ze niet doorgeven. Nou zei ik wat vreemd want dat is wel gezegd. Maar na lang overleg ben ik door verbonden met de chirurg wie me geopereerd heeft hij zei al dat de cellen wie uit de lies gehaald waren schoon waren. Maar hij kon het niet met 100 % zekerheid zeggen want dit was maar een indicatie. Over een tijdje gaan ze t weer checken ws. Maar 21 mei krijg ik alle uitslagen. Maar ik ben al heel blij want dit is opzich al heel goed nieuws!!