Hey
Ik, (vrouw, 28) heb twee weken geleden een moedervlek laten weghalen en heb deze week gehoord dat het een melanoom is. Wel maar 0,3mm, dus ben er erg vroeg bij.
Over twee weken wordt de rest eromheen weggesneden en over anderhalve maand heb ik een afspraak om de rest van mijn moedervlekken en mijn lymfeklieren te laten onderzoeken.
Ik vroeg me af wat jullie eraring is met de tijdspanne. Ik vind 2 maanden tijd tussen het constateren en de verdere check vrij lang. Hoewel ik maar een dikte van 0,3mm vind het toch best spannend. Helemaal omdat ik in eerste instantie bij de dokter zat omdat ik een bobbel in mijn lies heb (volgens mijn huisarts een ontstoken haarvaatje).
groeten
vraagje
Re: vraagje
Hallo,
Welkom op dit forum.
Je bent er tijdig bij, 0,3 mm is weinig.
De tijdspanne die jij noemt, heb ik ook meegemaakt, zelfs nog wat langer.
Mijn dermatoloog is erg accuraat.
Nadat de eerste ingreep had plaatsgevonden, 1 jaar geleden, 3 maart geopereerd in het ziekenhuis, had ik op 7 april een afspraak bij de dermatoloog voor een gehele check.
Mijn melanoom was 1 mm.
Ik zou mij hier niet ongerust over maken en anders vragen om een eerdere check-up.
Groetjes,
Ineke
Welkom op dit forum.
Je bent er tijdig bij, 0,3 mm is weinig.
De tijdspanne die jij noemt, heb ik ook meegemaakt, zelfs nog wat langer.
Mijn dermatoloog is erg accuraat.
Nadat de eerste ingreep had plaatsgevonden, 1 jaar geleden, 3 maart geopereerd in het ziekenhuis, had ik op 7 april een afspraak bij de dermatoloog voor een gehele check.
Mijn melanoom was 1 mm.
Ik zou mij hier niet ongerust over maken en anders vragen om een eerdere check-up.
Groetjes,
Ineke