Uitslag poortwachter goed, toch vragen aan jullie

Mad18

Re: Uitslag poortwachter goed, toch vragen aan jullie

Bericht door Mad18 »

Beste Esther,

Klopt, qua ziekenhuis zit ik op de juiste plek. (Al kreeg ik de diagnose melanoom van mn huisarts en verdere operatie in een streekziekenhuis). Daar klikte het niet, dus gauw op zoek naar HET ziekenhuis.
Heb een bijbaan staand werk, een balans nog zien te vinden, tot nu toe gaat het goed :)
En ik studeer. Mijn studie is soort zelfstudie, maar dan 5dgn per week naar school. (Heb wel een achterstand, maar komt goed:))

Pff.. Succes morgen! En stel al je vragen,
Ik duim met je mee, dat de uitslag goed is.
Sterkte!!
esther

Bericht door esther »

Hoi allemaal
Pff gelukkig was de echo goed zover ze kunnen zien natuurlijk. Ze hebben niet alleen van mijn hals maar ook oksels gemaakt.
Nu iedere 3 mnd een echo van hals/oksel gebied afwisselend dermatoloog en chirurg, dus iedere 3 mnd in spanning, maar beter zo als dingen over het hoofd zien.
Krijg wel steeds meer last van de oksel waar de verwijderderde lymfeklier gezeten heeft, maar klaag niet...te bedenken dat sommigen onder ons meerdere klieren kwijt zijn en veel meer last hebben.

Groetjes Esther
Mad18

Bericht door Mad18 »

Hallo,
Gelukkig, zover de echo laat zien goed is. En dat ze gelijk een echo hebben gemaakt van de oksels.

De controle blijven spannend, maar goed ook dat ze er zijn. Beter teveel heen gaan, dan één keer te weinig.

Houd je oksel het verwijderende gebied van de lymfeklieren in de gaten!! Let op toenemende vocht/lymfoedeem.

Gr,
Plaats reactie