Behandeling met Ipilimunab
Re: Behandeling met Ipilimunab
Hoi Lucina,
Als ik het zo lees worden jullie behoorlijk over een achtbaan van ontwikkelingen en emoties gejaagd.
Hou het hoofd er goed bij en blijf volhouden.
Zoals Ron al heeft bericht kan het goedje wonderbaarlijke resultaten opleveren.
Heel veel sterkte, wijsheid en geluk,
Ben
Als ik het zo lees worden jullie behoorlijk over een achtbaan van ontwikkelingen en emoties gejaagd.
Hou het hoofd er goed bij en blijf volhouden.
Zoals Ron al heeft bericht kan het goedje wonderbaarlijke resultaten opleveren.
Heel veel sterkte, wijsheid en geluk,
Ben
Meer info rondom melanoom? Zie b.v. : http://www.melanoomforum.nl/viewtopic.php?f=17&t=563
Beste Ron,
We zitten in hetzelfde schuitje. Ook bij mij veel uitzaaiingen in mijn buik. Is ook begonnen met een melanoom naast mijn navel. Ben nu bezig met de ipi kuur en heb gisteren mijn 2e infuus gehad, nadat ik daarvoor aan een studie had deelgenomen. De medicatie van de studie werkte niet meer na 9 injecties.
Van harte gefeliciteerd met het super resultaat en houden zo.
Ik hoop dat het bij mij net zo gaat. Heb geen last van bijwerkingen en voel me goed.
Alle anderen die aan de ipi zijn veel succes en houd je vast aan de esultaten bij Ron.
Groet,
Henk
We zitten in hetzelfde schuitje. Ook bij mij veel uitzaaiingen in mijn buik. Is ook begonnen met een melanoom naast mijn navel. Ben nu bezig met de ipi kuur en heb gisteren mijn 2e infuus gehad, nadat ik daarvoor aan een studie had deelgenomen. De medicatie van de studie werkte niet meer na 9 injecties.
Van harte gefeliciteerd met het super resultaat en houden zo.
Ik hoop dat het bij mij net zo gaat. Heb geen last van bijwerkingen en voel me goed.
Alle anderen die aan de ipi zijn veel succes en houd je vast aan de esultaten bij Ron.
Groet,
Henk
-
Bedankt Ben!
Voor jou en Henk ook heel veel succes, mijn duimen draaien ook voor jullie!
Voor jou en Henk ook heel veel succes, mijn duimen draaien ook voor jullie!
Hoi lotgenoten,
Zag in het andere recente Ipi draadje de vraag voorbij komen of de voelbare tumoren merkbaar aan het slinken waren.
Dit suggereert dat wanneer Ipi goed aanslaat de tumor(en) als sneeuw voor de zon wegsmelten.
Het wegsmelten (aanvallen, doden, opruimen) is een van de mogelijkheden. Het is echter ook goed mogelijk en waargenomen dat de succesvolle aanval op het tumormateriaal zich uit in een (tijdelijke) zwelling van de tumor.
De zwelling is dan het gevolg van een onstekingsreactie die door het afgestorven tumormateriaal in gang is gezet.
Ook hoeft een laesie niet altijd te verdwijnen. Het kan ook voorkomen dat het afgestorven materiaal wordt ingekapselt.
Kortom : aan het duiden van hetgeen op de tast voelbaar is zitten wel een paar haken en ogen. Alleen medische beeldvorming kan hier uitsluitsel geven.
Sterkte en geluk,
Ben
Zag in het andere recente Ipi draadje de vraag voorbij komen of de voelbare tumoren merkbaar aan het slinken waren.
Dit suggereert dat wanneer Ipi goed aanslaat de tumor(en) als sneeuw voor de zon wegsmelten.
Het wegsmelten (aanvallen, doden, opruimen) is een van de mogelijkheden. Het is echter ook goed mogelijk en waargenomen dat de succesvolle aanval op het tumormateriaal zich uit in een (tijdelijke) zwelling van de tumor.
De zwelling is dan het gevolg van een onstekingsreactie die door het afgestorven tumormateriaal in gang is gezet.
Ook hoeft een laesie niet altijd te verdwijnen. Het kan ook voorkomen dat het afgestorven materiaal wordt ingekapselt.
Kortom : aan het duiden van hetgeen op de tast voelbaar is zitten wel een paar haken en ogen. Alleen medische beeldvorming kan hier uitsluitsel geven.
Sterkte en geluk,
Ben
Meer info rondom melanoom? Zie b.v. : http://www.melanoomforum.nl/viewtopic.php?f=17&t=563
Lotgenoten,
Hartelijk dank allemaal voor de felicitaties.
Ik wil jullie allemaal heel veel succes wensen, met jullie behandelingen.
Ik zal jullie allemaal, op de hoogte houden van de voortgang van de scans,
onderzoeken en uitslagen, die ik nog ga meemaken.
Nogmaals bedankt en allemaal heel veel succes gewenst.
Groetjes Ron
Hartelijk dank allemaal voor de felicitaties.
Ik wil jullie allemaal heel veel succes wensen, met jullie behandelingen.
Ik zal jullie allemaal, op de hoogte houden van de voortgang van de scans,
onderzoeken en uitslagen, die ik nog ga meemaken.
Nogmaals bedankt en allemaal heel veel succes gewenst.
Groetjes Ron
Hoe is het met jou en jouw man Inge??
-
Vandaag hebben wij helaas te horen gekregen dat de behandeling niet tot nauwelijks is aangeslagen..
De bestaande tumoren zijn stabiel gebleven, maar er zijn nieuwe ontdekt in de lever en een klier tussen de longen.
Toen ik weer aanhaalde dat mijn vriend al ruim 6 weken rugpijn heeft zag de arts pas ter plekke dat er ook een tumor tussen de wervelen zit.
Binnen 2 weken zal nu de behandeling anti pd1 gaan starten.
Het was een flinke klap, maar we proberen ons nu te focussen op deze behandeling en hopen dat deze wel aan zal gaan slaan.
De bestaande tumoren zijn stabiel gebleven, maar er zijn nieuwe ontdekt in de lever en een klier tussen de longen.
Toen ik weer aanhaalde dat mijn vriend al ruim 6 weken rugpijn heeft zag de arts pas ter plekke dat er ook een tumor tussen de wervelen zit.
Binnen 2 weken zal nu de behandeling anti pd1 gaan starten.
Het was een flinke klap, maar we proberen ons nu te focussen op deze behandeling en hopen dat deze wel aan zal gaan slaan.
Verdorie. Wat een klap.
anti-pd1: dat is goed nieuws. We duimen daar voor.
Gaat het wat met je?
anti-pd1: dat is goed nieuws. We duimen daar voor.
Gaat het wat met je?
-
Hoi Tom,
Het is nog niet helemaal geland geloof ik, heel onwerkelijk. Lijkt wel een nachtmerrie die maar niet op wil houden.
Toch zijn wij nog vol strijdlust en gaan er helemaal voor.
Opgeven is geen optie!
Liefs,
Ilona
Het is nog niet helemaal geland geloof ik, heel onwerkelijk. Lijkt wel een nachtmerrie die maar niet op wil houden.
Toch zijn wij nog vol strijdlust en gaan er helemaal voor.
Opgeven is geen optie!
Liefs,
Ilona
Dat komt bekend voor.
Ik hoop dat je veilig landt en er volop kunt tegenaan gaan!
Wij zijn hier voor je! We duimen!
Ik hoop dat je veilig landt en er volop kunt tegenaan gaan!
Wij zijn hier voor je! We duimen!