Overgang van inhibitors naar Ipilimumab
Re: Overgang naar Ipilimumab
@Henk: Heb ook de volgende methoden gevonden om Ipi beter aan de gang te krijgen.
- Nog een infuus Ipi. Beetje zoals bij anti PD-1 waarbij het aantal infusen ook niet helemaal vastligt.
- Het toedienen van Interleukine-2 om het immuunsysteem een oppepper te geven in de veronderstelling dat het door Ipi ingezette proces versterkt wordt.
Sterkte en geluk,
Ben
- Nog een infuus Ipi. Beetje zoals bij anti PD-1 waarbij het aantal infusen ook niet helemaal vastligt.
- Het toedienen van Interleukine-2 om het immuunsysteem een oppepper te geven in de veronderstelling dat het door Ipi ingezette proces versterkt wordt.
Sterkte en geluk,
Ben
Meer info rondom melanoom? Zie b.v. : http://www.melanoomforum.nl/viewtopic.php?f=17&t=563
-
Hallo allemaal,
Even een tijdje op afstand meegeleefd, maar mis paar mensen op het forum hoe is het met Annie ? En Ilona ?
Wens jullie kracht en veel sterkte toe
Greet
Even een tijdje op afstand meegeleefd, maar mis paar mensen op het forum hoe is het met Annie ? En Ilona ?
Wens jullie kracht en veel sterkte toe
Greet
Hallo Greet,
Fijn om weer eens wat van je te horen. Hoop dat het naar omstandigheden goed met je gaat.
Ferdi - de man van Ilona - is overgestapt op anti PD-1 nadat duidelijk werd dat de Ipi niet was aangeslagen. Ilona houdt ons in het anti PD-1 onderwerp op de hoogte.
Annie heeft zich inderdaad al een tijdje niet gemeldt. We duimen dat het goed met haar gaat.
Sterkte en geluk,
Ben
Fijn om weer eens wat van je te horen. Hoop dat het naar omstandigheden goed met je gaat.
Ferdi - de man van Ilona - is overgestapt op anti PD-1 nadat duidelijk werd dat de Ipi niet was aangeslagen. Ilona houdt ons in het anti PD-1 onderwerp op de hoogte.
Annie heeft zich inderdaad al een tijdje niet gemeldt. We duimen dat het goed met haar gaat.
Sterkte en geluk,
Ben
Laatst gewijzigd door Paladium op di 03 mar 2015, 07:25, 1 keer totaal gewijzigd.
Meer info rondom melanoom? Zie b.v. : http://www.melanoomforum.nl/viewtopic.php?f=17&t=563
Ja, ik dacht ook al vaak aan Annie! Hopelijk is alles goed...
Hallo lotgenoten,
Heb inmiddels begrepen dat Annie niet meer onder ons is.
Annie die in elk bericht met compassie, humor, levenslust en vechtlust andere mensen heeft geïnspireerd.
We zullen je missen hier.
Sterkte en geluk,
Ben
Heb inmiddels begrepen dat Annie niet meer onder ons is.
Annie die in elk bericht met compassie, humor, levenslust en vechtlust andere mensen heeft geïnspireerd.
We zullen je missen hier.
Sterkte en geluk,
Ben
-
Ben,
Wat een vreselijk triest bericht
Knoop in mijn maag.
Ik brand een kaarsje voor haar.
Had enorme bewondering voor haar positiviteit ondanks alles.
Wat een vreselijk triest bericht

Knoop in mijn maag.
Ik brand een kaarsje voor haar.
Had enorme bewondering voor haar positiviteit ondanks alles.
oooh neee Annie 
wat een krachtige, warm, positieve dame die er niet meer is
Zo zo zo zo jammer

wat een krachtige, warm, positieve dame die er niet meer is
Zo zo zo zo jammer
Vandaag mag ik 51 kaarsjes uitblazen!
Zo'n 9,5 jaar na diagnose stadium IIIx waarvan anderhalf jaar stadium IV.
Dankbaar dat ik aan de goede kant van de statistiek ben uitgekomen.
Nog een paar nachtjes slapen en dan weer een reuzenstap weg van het randje.
Zo'n 9,5 jaar na diagnose stadium IIIx waarvan anderhalf jaar stadium IV.
Dankbaar dat ik aan de goede kant van de statistiek ben uitgekomen.
Nog een paar nachtjes slapen en dan weer een reuzenstap weg van het randje.
Laatst gewijzigd door Paladium op zo 01 mar 2015, 08:12, 1 keer totaal gewijzigd.
Gefeliciteerd en nog vele jaren in steeds beter wordende gezondheidstoestand toegewenst.
Henk
Henk
Ben,
Een dikke proficiat voor je verjaardag. Je input op dit forum (en op MIF) is onschatbaar.
Ik wens je nog vele vele jaren aan de goede kant van de statistiek.
Linda
Een dikke proficiat voor je verjaardag. Je input op dit forum (en op MIF) is onschatbaar.
Ik wens je nog vele vele jaren aan de goede kant van de statistiek.
Linda