Overgang van inhibitors naar Ipilimumab
Re: Overgang naar Ipilimumab
Vooral zo doorgaan Tom. Hoop dat het de normale fluctuaties zijn.
Misschien is het wel de spanning om wat er straks onder de kerstboom ligt.
Misschien is het wel de spanning om wat er straks onder de kerstboom ligt.
Meer info rondom melanoom? Zie b.v. : http://www.melanoomforum.nl/viewtopic.php?f=17&t=563
Haha, jij houdt de humor er goed in 

Zal wel moeten Rick. Dat bolletje waar we op staan draait gewoon door.
Beetje veel tumoren in de directe familie aangetroffen de laatste tijd.
In twee gevallen lijkt het met een sisser af te lopen, binnenkort weten we meer over de aard van nummertje drie.
Beetje veel tumoren in de directe familie aangetroffen de laatste tijd.
In twee gevallen lijkt het met een sisser af te lopen, binnenkort weten we meer over de aard van nummertje drie.
Meer info rondom melanoom? Zie b.v. : http://www.melanoomforum.nl/viewtopic.php?f=17&t=563
Hallo lotgenoten,
Na gisteren vooral moe en slaperig te zijn geweest vandaag in ieder geval al iets fitter opgestaan.
Hoop dat die trend zich voortzet, want ik moet en zal door die scanner komende vrijdag
Sterkte en geluk,
Ben
Na gisteren vooral moe en slaperig te zijn geweest vandaag in ieder geval al iets fitter opgestaan.
Hoop dat die trend zich voortzet, want ik moet en zal door die scanner komende vrijdag

Sterkte en geluk,
Ben
Laatst gewijzigd door Paladium op di 16 dec 2014, 09:50, 1 keer totaal gewijzigd.
-
Lieve lieve allemaal,
Even een tijdje niets van mij gehoord, maar er is veel gebeurd,nadat Fred drainage had gehad en de tijding dat er geen ipilumumab meer gegeven werd en ook geen andere medicatie meer is alles in stroomversnelling gegaan.
Maandag 8 december is mijn liefste Fred naar huis gekomen in een huisje wat glom en blonk de kerstboom alles waar hij zich fijn bij voelde. De ziekte kwam zag en overwon.
Pas 9 weken wisten wij dat Fred ziek was.
En 9 weken geleden heeft mijn liefste mijn hand beet gepakt en niet losgelaten .
Vrijdag 12 december om 16.37 heb ik tot mijn grootste verdriet zijn hand moeten loslaten.
Greet
Iedereen maar dan ook iedereen veel geluk geloof en hoop !!!
En speciaal voor jou even Ben as vrijdag weet ik gewoon dat je positief bericht krijgt zal een kaarsje voor je ( jullie ) branden
Even een tijdje niets van mij gehoord, maar er is veel gebeurd,nadat Fred drainage had gehad en de tijding dat er geen ipilumumab meer gegeven werd en ook geen andere medicatie meer is alles in stroomversnelling gegaan.
Maandag 8 december is mijn liefste Fred naar huis gekomen in een huisje wat glom en blonk de kerstboom alles waar hij zich fijn bij voelde. De ziekte kwam zag en overwon.
Pas 9 weken wisten wij dat Fred ziek was.
En 9 weken geleden heeft mijn liefste mijn hand beet gepakt en niet losgelaten .
Vrijdag 12 december om 16.37 heb ik tot mijn grootste verdriet zijn hand moeten loslaten.
Greet
Iedereen maar dan ook iedereen veel geluk geloof en hoop !!!
En speciaal voor jou even Ben as vrijdag weet ik gewoon dat je positief bericht krijgt zal een kaarsje voor je ( jullie ) branden
Lieve Greet,
Ik weet zeker dat Fred in de laatste uren en dagen heeft kunnen terugkijken op een leven dat hij heeft mogen delen met een unieke vrouw, een partner, een kameraad, een zielsverwant.
Op herinneringen bestaande uit een warme gloed van liefde en geluk.
Op een periode waarin hij getuige is geweest van het mooiste dat een mens kan tekenen, het mooiste dat een mens kan overkomen. Onvoorwaardelijke en liefdevolle zorg, compassie en volhardendheid.
Als lotgenoten kunnen we jou alleen maar danken dat je ons een inkijkje hebt gegund in jouw wonderbaarlijk mooie ziel. Dat je ons hebt weten te raken en inspireren.
Wij hebben je in ons hart gesloten, zijn in gedachten bij jou en wensen je heel veel sterkte.
Ben
Ik weet zeker dat Fred in de laatste uren en dagen heeft kunnen terugkijken op een leven dat hij heeft mogen delen met een unieke vrouw, een partner, een kameraad, een zielsverwant.
Op herinneringen bestaande uit een warme gloed van liefde en geluk.
Op een periode waarin hij getuige is geweest van het mooiste dat een mens kan tekenen, het mooiste dat een mens kan overkomen. Onvoorwaardelijke en liefdevolle zorg, compassie en volhardendheid.
Als lotgenoten kunnen we jou alleen maar danken dat je ons een inkijkje hebt gegund in jouw wonderbaarlijk mooie ziel. Dat je ons hebt weten te raken en inspireren.
Wij hebben je in ons hart gesloten, zijn in gedachten bij jou en wensen je heel veel sterkte.
Ben
Laatst gewijzigd door Paladium op wo 17 dec 2014, 06:33, 2 keer totaal gewijzigd.
Een vrouw die zo bij zijn zijde heeft gestaan, dat maakte voor hem een wereld van verschil.
Jammer dit te lezen.
Veel veel veel veel liefs
X
Jammer dit te lezen.
Veel veel veel veel liefs
X
Beste Greet,
Wat knap dat je toch hier bent goedkomen om dit te vertellen en wat mooi dat jullie elkaar tot het laatst de hand hebben vastgehouden.
Interns verdrietig bericht...
Ik wens je heel veel sterkte en hoop dat je deze dagen veel steun van vrienden & familie krijgt!
Rick
Wat knap dat je toch hier bent goedkomen om dit te vertellen en wat mooi dat jullie elkaar tot het laatst de hand hebben vastgehouden.
Interns verdrietig bericht...
Ik wens je heel veel sterkte en hoop dat je deze dagen veel steun van vrienden & familie krijgt!
Rick
-
Lieve Greet,
Dit verschrikkelijke bericht heeft mij niet losgelaten vandaag.
Ik leef intens met jullie mee en wens jullie heel veel sterkte en kracht toe.
Had zo enorm gehoopt dat het anders zou lopen..
Ik denk aan jullie.
Heel veel liefs,
Ilona
Dit verschrikkelijke bericht heeft mij niet losgelaten vandaag.
Ik leef intens met jullie mee en wens jullie heel veel sterkte en kracht toe.
Had zo enorm gehoopt dat het anders zou lopen..
Ik denk aan jullie.
Heel veel liefs,
Ilona
Hoi lotgenoten,
Als het goed is heeft Annie gisteren het tweede infuus gehad. Hoop dat alles goed is gegaan.
John staat op voor de 19e. Alles goed ?
Hoop dat Alice (kik28) ook al wat zicht heeft op voortgang.
Sterkte en geluk,
Ben
Als het goed is heeft Annie gisteren het tweede infuus gehad. Hoop dat alles goed is gegaan.
John staat op voor de 19e. Alles goed ?
Hoop dat Alice (kik28) ook al wat zicht heeft op voortgang.
Sterkte en geluk,
Ben
Laatst gewijzigd door Paladium op wo 17 dec 2014, 08:35, 1 keer totaal gewijzigd.