Overgang van inhibitors naar Ipilimumab
Re: Overgang naar Ipilimumab
Lieve Greet,
Heel veel sterkte met dit enorme verlies.
Hopelijk vind je de kracht en liefde om door te gaan.
Ik denk aan jullie en zal een kaarsje branden.
Veel liefs Angelique
Heel veel sterkte met dit enorme verlies.
Hopelijk vind je de kracht en liefde om door te gaan.
Ik denk aan jullie en zal een kaarsje branden.
Veel liefs Angelique
Beste Greet, kippenvel. Weet niet zo goed wat ik moet zeggen. Wens je in ieder geval veel kracht toe.
Groet John
Groet John
Beste mensen, stond voor de 17e ( gisteren) voor mn 2e infuus. Bloedwaarden waren volgens de Np,er uitmuntend dus het mocht. Ben op een rare manier moe, wat vage darmklachten en veel zweten maar mag niet klagen,vooral als ik lees hoe snel deze ziekte kan gaan en wat ik gisteren allemaal weer gezien heb in het ziekenhuis. Wel wat last van mn littekens ( 2 op nagenoeg de zelfde plek in mn oksel) maar begin in het nieuwe jaar weer met lymfe massage en dat deed de laatste keren wonderen. Heb wel wat pijn aan en op de verdachte plekken en probeer me daar niet al te druk over te maken en te hopen dat het allemaal beheersbaar blijft.
Verder niet zo veel te melden, beetje stil van het verhaal van Greet.. bah.
Groet John
Verder niet zo veel te melden, beetje stil van het verhaal van Greet.. bah.
Groet John
Hoi John,
Goed om te zien dat je doormocht naar de tweede ronde.
Wil geen paniek zaaien, maar zou met die verschijselen direct gaan overleggen met het ziekenhuis.
Sterkte en geluk,
Ben
Goed om te zien dat je doormocht naar de tweede ronde.
Wil geen paniek zaaien, maar zou met die verschijselen direct gaan overleggen met het ziekenhuis.
Sterkte en geluk,
Ben
Meer info rondom melanoom? Zie b.v. : http://www.melanoomforum.nl/viewtopic.php?f=17&t=563
He Ben,
Wat betreft de klachten,die heb ik gisteren voorgelegd. Moet wat vaker voor de grote boodschap maar ziet er goed uit zeg maar...
Uitgebreid gesproken over bijverschijnselen en goed in de gaten houden. Als er echt wat is trek ik zeker aan de bel. Vandaag pap in de benen, maar het was gisteren dan ook wel weer een lange dag. En moet een aardig eind reizen om in Adam te komen. Vanmiddag op de bank met een leuke serie.
Dankjewel !
John
Wat betreft de klachten,die heb ik gisteren voorgelegd. Moet wat vaker voor de grote boodschap maar ziet er goed uit zeg maar...

Dankjewel !
John
Dan is het goed! Laat ik het niet merken dat.....
Veel plezier voor de buis.

Veel plezier voor de buis.
Meer info rondom melanoom? Zie b.v. : http://www.melanoomforum.nl/viewtopic.php?f=17&t=563
Lieve Greet,
goh wat een verdriet ik zit hier met tranen in mijn ogen ik vind het zo erg voor jullie!!
Heel veel sterkte in deze moeilijke tijd.
Veel liefs Annie
goh wat een verdriet ik zit hier met tranen in mijn ogen ik vind het zo erg voor jullie!!
Heel veel sterkte in deze moeilijke tijd.
Veel liefs Annie
Helaas weer dagen in het ziekenhuis verbleven. dinsdagmorgen ging het mis ik kon mijn ouders niet eens meer bellen. Ik drukte al het verkeerde telefoonnummer in. uiteindelijk heb ik het goede nummer indrukken. Mijn ouders hebben me naar het ziekenhuis gebracht. ik kon niks meer wist niks meer heel eng. Ik ben nu weer thuis maar het is nog niet helemaal goed. 27 dec heb ik weer een scan. het gaat wel al minder. Ze doen er wel alles aan in het umcg. Ik heb vandaag de 2 de ipi gehad ik hoop zo dat het aanslaat!!!!!
veel liefs Annie
veel liefs Annie
we duimen voor je Annie!!!!!
Verdorie Annie, had zo gehoopt dat het langzaam aan weer bergop ging.
Wat een paniek zal dat ook geweest zijn.
Zelf ook eens in een vergelijkbare situatie verkeerd en dan voel je je plotseling heel erg klein, hulpeloos en kwetsbaar.
Je weet het, we duimen voor je!
Wat een paniek zal dat ook geweest zijn.
Zelf ook eens in een vergelijkbare situatie verkeerd en dan voel je je plotseling heel erg klein, hulpeloos en kwetsbaar.
Je weet het, we duimen voor je!
Laatst gewijzigd door Paladium op vr 19 dec 2014, 11:52, 1 keer totaal gewijzigd.