start fase 1 medi 4736
Re: start fase 1 medi 4736
Heel veel succes toegewenst voor de komende periode, hou vol.
Groeten en sterkte,
Ron
Ron
-
het is nu zover, mijn man is op weg naar het ziekenhuis. Morgen krijgt hij zijn eerste kuur. Hij verblijft de rest van de week in leuven, in het gastenverblijf, want alle opnames zijn dagopnames en wij wonen ver van het ziekenhuis (2u enkele rit!, zowel met auto als met trein). Ik ga morgen naar hem toe en woensdag, dan gaat de zoon ook mee. Vrijdag is hij weer thuis.
tot later,
bloemetje14
tot later,
bloemetje14
go go go go go bloemetje!
wij denken hier allen aan jullie en onze duimen zijn in constante erectie!
Groetjes
Tom
wij denken hier allen aan jullie en onze duimen zijn in constante erectie!
Groetjes
Tom
Hallo Bloemetje,
Eindelijk is het zo ver, gelukkig.
Wat zal je opgelucht zijn.
Wij denken aan jullie.
Groetjes,
Ineke
Eindelijk is het zo ver, gelukkig.
Wat zal je opgelucht zijn.
Wij denken aan jullie.
Groetjes,
Ineke
go go go!
-
en we zijn eindelijk gestart! Maar het was terug kantje boord; er moest nog een algemene toestemming komen uit Amerika, echt om zot te worden. Je weet dat alles in het ziekenhuis is, alleen zonder toestemming kan er niet begonnen worden. In het ziekenhuis kunnen ze er ook niet om lachen, dit hebben ze nog nooit meegemaakt. Maar ze geloven in het product, in Amerika zouden er al goede resultaten zijn geweest, dus we zullen zien!
Om 15u eindelijk het verlossende antwoord gehad, dus ze zijn direct begonnen en kon ik met een gerust gemoed naar huis. (dat is ook niet zo vlot verlopen, ik ben 3 u onderweg geweest, de belgische spoorwegen hebben zich weer van hun beste kant laten zien).
Nu ben ik eindelijk thuis, ben bekaf en ga maar eens vroeg gaan slapen.
Tot morgen allemaal!
bloemetje14
Om 15u eindelijk het verlossende antwoord gehad, dus ze zijn direct begonnen en kon ik met een gerust gemoed naar huis. (dat is ook niet zo vlot verlopen, ik ben 3 u onderweg geweest, de belgische spoorwegen hebben zich weer van hun beste kant laten zien).
Nu ben ik eindelijk thuis, ben bekaf en ga maar eens vroeg gaan slapen.
Tot morgen allemaal!
bloemetje14
Pffffft! Bloemetje, wat een gedoe. Soms vergeten ze welke menselijke verhalen achter elke nummer schuil gaan.
Maar enfin, dat ligt allemaal achter jullie want JULLIE ZIJN GESTART!!!!!!!!! Woohoo!!! SUPER!!!
Onze duimen zijn paraat! We denken aan jullie!
Maar enfin, dat ligt allemaal achter jullie want JULLIE ZIJN GESTART!!!!!!!!! Woohoo!!! SUPER!!!
Onze duimen zijn paraat! We denken aan jullie!
-
hallo allemaal,
de echtgenoot heeft een goede nachtrust gehad, heeft nergens last van. Hij is nu in het gastenverblijf, morgen terug nr ziekenhuis voor bloedafname. Tegen de middag zal ik en mijn zoon ook aanwezig zijn en kunnen we er een gezellige namiddag van maken.
tot morgen
bloemetje14
de echtgenoot heeft een goede nachtrust gehad, heeft nergens last van. Hij is nu in het gastenverblijf, morgen terug nr ziekenhuis voor bloedafname. Tegen de middag zal ik en mijn zoon ook aanwezig zijn en kunnen we er een gezellige namiddag van maken.
tot morgen
bloemetje14
-
dag iedereen,
mijn echtgenoot heeft een redelijke nachtrust gehad (een vreemd bed is toch niet hetzelfde als je eigen bed) , maar voelt zich goed. Geen last van wat dan ook. Ik ben samen met de zoon op bezoek geweest, we hebben er een gezellige namiddag van gemaakt, compleet met ijsje. Veel te vroeg moest ik en de zoon terug naar huis, maar ja, morgen is er terug school. Vrijdag nog een laatste bloedafname, en dan gaat hij terug naar huis.
tot later,
bloemetje14
mijn echtgenoot heeft een redelijke nachtrust gehad (een vreemd bed is toch niet hetzelfde als je eigen bed) , maar voelt zich goed. Geen last van wat dan ook. Ik ben samen met de zoon op bezoek geweest, we hebben er een gezellige namiddag van gemaakt, compleet met ijsje. Veel te vroeg moest ik en de zoon terug naar huis, maar ja, morgen is er terug school. Vrijdag nog een laatste bloedafname, en dan gaat hij terug naar huis.
tot later,
bloemetje14
Duimen voor het bloed en eeeen plezante thuiskomst!!!!