opgegeven

Behandelingen van een melanoom
Plaats reactie
walter hoffmann

opgegeven

Bericht door walter hoffmann »

hallo allemaal,

gister heeft mijn vader te horen gekregen dat ze niks meer voor hem kunnen doen.
na 9 kuren dtic en het zag er tot kuur 6 hoopvol uit is het nu toch omgeslagen en zit het nu door heel zijn lichaam heen lymfklieren lever longen borstvlies noem maar op.
ik snap er helemaal niks van eerst had hij alleen in zijn lever en longen en na de eerste 3 kuren was de scan een super uitslag de tumoren krompen na kuur 6 weer een scan nog steeds tumoren aan het krimpen en een paar gelijk gebleven maar goed de oncoloog was super tevreden.
afgelopen donderdag moest hij opnieuw naar de scan maar kon niet omdat hij te verzwakt was(mag ook wel na 9 kuren dtic) dus werd het een week uitgesteld die avond is de dokter gekomen heeft hem met spoed op laten nemen in leiden waar hij ook behandeld werd en heeft daar gister alsnog een scan gekregen de oncoloog dacht eerst dat hij uitzaaiingen in zijn hersens had omdat hij niet meer goed kon lopen en heel erg draaierig was.
toen ze met de uitslag kwam was het nieuws eerst gelukkig u heeft geen uitzaaiingen in de hersens dus wij blij en dachten nou dat is goed nieuws helaas kwam ze dus met slecht nieuws er achter aan zoals hier boven beschreven.
ze zei dat ze niks meer voor me vader kunnen doen wat ik erg raar vind er bestaat toch ook nog ippi? volgens haar is me vader te zwak en voor immuno therapy ook dat zou gelijk zijn dood betekenen.
toen kwam dus de vraag hoelang heeft ie nog de welbekende antwoord volgde ik kan helaas niet in een glazen bol kijken maar je moet meer aan weken denken als aan een half jaar.
ik zit met me handen in het haar weet me geen raad meer.

groetjes walter
yvonne50

Re: opgegeven

Bericht door yvonne50 »

Hoi Walter,

Hoe gaat het nu met je vader? Inmiddels al gehoord van het middel novilumab dat 42 % van de mensen met uitgezaaide kanker geneest? Ben zelf gezondheidswetenschapper met broer die uitgezaaid melanoom heeft. Probeer de fabrikant aan te klagen omdat hij het middel niet wil verstrekken op basis van compassionate use programma's.
Martje

Re: opgegeven

Bericht door Martje »

Hi Walter,

Misschien vond je via deze link nog mogelijkheden?

http://www.cancercommons.org/patients-c ... ras/#tabs3
Plaats reactie