Metastase?

Symptomen van een melanoom
Plaats reactie
judith_75

Metastase?

Bericht door judith_75 »

Hoi allemaal,

Na een poosje van afwezigheid weer een kort berichtje. Lat ik beginnen met het goede bericht. Zijn inmiddels getrouwd. Weet niet of ik het laatste keer had verteld maar ongeveer 8 uur nadat ik mijn man ten huwelijk had gevraagd, kreeg ik te horen dat ik een melanoom had. Daarna is communicatief alles fout gegaan wat er fout kon gaan. Om een lang verhaal kort te maken. Poortwachter positief en okselklieren negatief.

Nu mijn vraag, vlak voor de bruiloft voelde ik een verdikking onder dezelfde oksel. Nu 4 weken later toch masr heen gegaan. Volgens chirurg een streng maar krijg wel een echo voor de zekerheid. Even wachten dus. Maar kan een metastase een streng zijn die groeit of alleen in knobbelvorm aanwezig zijn?

Verder goed nieuws is dat ze in het kg nu een melanoomrichtlijn hebben geschreven naar aanleiding van mijn casus. Zelf heb ik er niets meer aan, maar een ander hoeft die ellende in ieder geval niet mee te maken. Als ik van te voren geweten had dat het KG geen ervaring had, in tegenstelling tot wat mij gezegd was, was ik gelijk naar het avl gegaan.

Wel voor een andere arts gevraagd alleen is die nu net op vakantie dus toch terug bij die brombeer. Maar evrn tot 20 tellen.

Hoor graag van jullie hoe jullie nieuwe plekjes aanvoelden.

Groetjes
Jdith
judith_75

Re: Metastase?

Bericht door judith_75 »

Hoi,
Morgen krijg ik een echo en evt punctie om dan de dinsdag erop de uitslag te horen.
Helaas kan mijn partner niet mee morgen. Maar duimen dat hoj dinsdag wel mee kan.
Groetjes judith
sporten

Bericht door sporten »

Hallo Judith,

Allereerst van harte gefeliciteerd met jullie huwelijk.
Spannend hoor a.s. dinsdag als je de uitslag hoort.

Ik wens je alle sterkte toe en hopelijk kan je partner a.s. dinsdag wel mee, is toch belangrijk.

Alle liefs toegewenst,

Ineke
RonD

Bericht door RonD »

Hi Judith,

Gefeliciteerd met je huwelijk, knap staaltje timing... :roll: . Ik las je vraag en ik heb op mijn buik een tumor in de vorm van een streng met een aantal knobbels. Het bestaat dus jammer genoeg wel. Heel veel sterkte.
Groeten en sterkte,

Ron
Plaats reactie