Hallo
21 aug.ben ik geopereerd en hebben ze de poortwachter in de oksel en re-xcisie gedaan. had een melanoom 1,8 mm. gelukkig geen uitzaaing in de poortwachter.
nu sinds 2 weken last van verdikte klier links in mijn hals. Mijn collega werk heeft gevoelt en zij bevestigd het ook. ik durf gewoon niet te bellen naar het radboud uit angst dat het toch mogelijke uitzaaing kan zijn. ik weet, jullie zijn geen artsen maar zou dit zo snel kunnen na gunstige poortwachter uitslag? Wel zei de huisarts dat mijn buis van eustaschius dicht zat voor deel waarschijnlijk toen gekomen door de spanning na diagnose melanoom.ik hoop dat het hiermee te maken heeft maar weet het zo net nog niet. Overigens ben ik niet verkouden of grieperig .
Voel je uitzaaing echt goed in de hals onder je kaak of hoeft dit niet perse zo te zijn.
Alvast bedankt
gr esther
opgezette klier hals
Re: opgezette klier hals
Dag Esther,
Heel begrijpelijk dat die verdikte klier je verontrust en dat je bang bent voor uitzaaiingen. Maar het antwoord hierop kun je toch beter zoeken in de medische hoek: huisarts of Radboud. Als het niets bijzonders is krijg je vanuit die hoek ook de grootste opluchting. Hoop voor je dat die stap meevalt, want spannend blijft het.
Groetjes
Henk
Heel begrijpelijk dat die verdikte klier je verontrust en dat je bang bent voor uitzaaiingen. Maar het antwoord hierop kun je toch beter zoeken in de medische hoek: huisarts of Radboud. Als het niets bijzonders is krijg je vanuit die hoek ook de grootste opluchting. Hoop voor je dat die stap meevalt, want spannend blijft het.
Groetjes
Henk
Hallo Henk
Bedankt voor je reactie!
Het kon wezen dat iemand zich herkende in mijn verhaal, vandaar mijn vraag.
Groetjes Esther
Bedankt voor je reactie!
Het kon wezen dat iemand zich herkende in mijn verhaal, vandaar mijn vraag.
Groetjes Esther
Mocht de klier over 10 dg nog opgezet zijn, moet ik een hoofd hals scan.
Dacht dat ik met de uitslag schone poortwachter wat meer rust kreeg, maar het tegendeel bewijst....die onrust zal altijd wel zo blijven.
Dacht dat ik met de uitslag schone poortwachter wat meer rust kreeg, maar het tegendeel bewijst....die onrust zal altijd wel zo blijven.