Hallo allemaal, ik ga met vakantie. Niet gaan vind ik geen optie, ik wil genieten van mijn kleinzoon en lekker met hem zwemmen en doorgaan met leven. Ik heb een hoed, lange jurken en blijf zo veel mogelijk onder de parasol en in de schaduw. Maar nu de hamvraag, welke zonnebrand gebruik ik? Hebben jullie ervaring of advies van een bepaalde zonnebrandcreme? Nivea kan ik niet tegen, dan zit ik binnen no time onder de blaasjes. En voorheen gebruikte ik altijd ( Maar) factor 8. Dat is nu niet genoeg. Hebben jullie tips?
groet Dees
welke zonnebrandcreme?
Re: welke zonnebrandcreme?
Hallo Dees,
Zelf gebruik ik sinds vorig jaar P20. Als ik dit gebruik dan krijg ik geen zonneallergie en verbrand ik ook helemaal niet meer. Misschien is het ook iets voor jou? Ik hoor er meer goede reacties op.
Groet,
Alma
Zelf gebruik ik sinds vorig jaar P20. Als ik dit gebruik dan krijg ik geen zonneallergie en verbrand ik ook helemaal niet meer. Misschien is het ook iets voor jou? Ik hoor er meer goede reacties op.
Groet,
Alma
Hoi Dees,
Ik gebruik al jaren Vision factor 50 en die bevalt mij en mijn gezin super goed.
Deze hoef je in principe maar een keer te smeren maar ik doe dat natuurlijk toch vaker.
Fijne vakantie en geniet van je kleinzoon.
Liefs Angelique
Ik gebruik al jaren Vision factor 50 en die bevalt mij en mijn gezin super goed.
Deze hoef je in principe maar een keer te smeren maar ik doe dat natuurlijk toch vaker.
Fijne vakantie en geniet van je kleinzoon.
Liefs Angelique
Hallo Dees,
Ik heb tegenwoordig gauw last van een allergische reactie in mijn gezicht.
Ik gebruik sinds vorig jaar LOVEA 30 , perfekt, = biologisch, ruikt lekker en smeert goed uit.
Gebruik sinds mijn laatste vakantie eind januari ook geen dagcreme meer ( gebruikte een behoorlijke dure), maar smeer nu wat zonnecreme van Lovea op mijn gezicht, gelijk bescherming en voelt goed aan.
Voor de rest de geijkte middelen, zoals Ambre Solaire.
Fijne vakantie.
Ineke
Ik heb tegenwoordig gauw last van een allergische reactie in mijn gezicht.
Ik gebruik sinds vorig jaar LOVEA 30 , perfekt, = biologisch, ruikt lekker en smeert goed uit.
Gebruik sinds mijn laatste vakantie eind januari ook geen dagcreme meer ( gebruikte een behoorlijke dure), maar smeer nu wat zonnecreme van Lovea op mijn gezicht, gelijk bescherming en voelt goed aan.
Voor de rest de geijkte middelen, zoals Ambre Solaire.
Fijne vakantie.
Ineke