hier ook, afwachten....

Voorstelhoekje uit 2015
Plaats reactie
katje

hier ook, afwachten....

Bericht door katje »

Hoi iedereen,

Ik ben 35 jaar en kom uit België.

Vorige week maandag ging ik op controle bij de dermatoloog voor mijn talrijke moedervlekken.

Ik heb er zelfs een paar in mijn gedicht, waaronder een kleintje met een pikzwarte stipje erin.
Die wilt de dermatoloog wegsnijden, maar is niet dringend zei ze, mag na de zomer.

Ze bekeek dan armen en benen, op eerste zicht geen verdachte letsels.

Tot ze mijn rug bekeek, oh zegt ze die ene onderaan op je rug'ziet zwart en die moet eruit, maar mag niet zo lang wachten.
Ze zei'dat ik op rug veel onrustige heb en dat ik' een risicopatiënt ben en liefst om de zes maand op controle ga.

Normaal is de wachtlijst voor verwijdering zo 2a 3 maanden maar dat wou ze niet, dus gingen ze mij opbellen van zodra er plaats vrijkwam. Woensdag erop telefoon dat ik'vrijdag al kon gaan voor de ingreep'die de prof uit Leuven zou uitvoeren.

De vlek zelf was iets van een 0,8 mm, dus niet zo heel groot, maar de arts zei toch dat het litteken 3 cm gaat zijn gezien de veiligheidsmarge die hij genomen heeft.

Ben toch wel een beetje ongerust, mede omdat het allemaal zo snel is gegaan en ik nam foto vd vlek en inderdaad, lijkt anders, veel donkerder, zeg maar bijna zwart?

Vrijdag 19 juni gaan de draadjes eruit en hoor ik het resultaat.

Ik oost ook even de foto, zo hebben jullie er een idee van wat ik bedoel.

Vele groetjes en alvast bedankt voor het lezen van mijn verhaal.

Katje
IMG_20150604_125451.jpg
katje

Re: hier ook, afwachten....

Bericht door katje »

IMG_20150604_125451.jpg
IMG_20150604_125451.jpg (189.64 KiB) 17068 keer bekeken
Nmgn8019

Re: hier ook, afwachten....

Bericht door Nmgn8019 »

Dag Katje,

Hoe is het afgelopen met de operatie? Hopelijk is het met een sisser afgelopen....laat eens weten wat het resultaat was als dat uitkomt en je er prettig bij voelt.
Alvast dank.
Plaats reactie