Overgang van inhibitors naar Ipilimumab
-
Re: Overgang naar Ipilimumab
Lieve Ben,
Dat is fantastisch nieuws!
Bedankt voor al je waardevolle informatie, het meedenken, en je bemoedigende woorden!
Ik wens je heel veel gezondheid en geluk.
Liefs,
Ilona
Dat is fantastisch nieuws!
Bedankt voor al je waardevolle informatie, het meedenken, en je bemoedigende woorden!
Ik wens je heel veel gezondheid en geluk.
Liefs,
Ilona
Heel goed Ben! fantastisch dat we weer goed nieuws horen. Hopelijk volgen er nog vele!
Geniet van alles om je heen en laat dit los!
Bedankt voor je enorme inzet om iedereen op dit forum te helpen, steunen en aan te moedigen om verder te kijken dan je neus lang is.
Lieve groetjes!
Geniet van alles om je heen en laat dit los!
Bedankt voor je enorme inzet om iedereen op dit forum te helpen, steunen en aan te moedigen om verder te kijken dan je neus lang is.
Lieve groetjes!
Hallo ben,
Heel mooi dat het zo goed gaat met jou. Geniet van alles wat er te beleven valt.
Dank voor al je medeleven en goede adviezen en informatie.
Het allerbeste gewenst.
Henk47
Heel mooi dat het zo goed gaat met jou. Geniet van alles wat er te beleven valt.
Dank voor al je medeleven en goede adviezen en informatie.
Het allerbeste gewenst.
Henk47
Hoi lotgenoten,
Zo meteen eens kijken of het hoofdstuk voor nu definitief afgesloten kan worden.
Twee weken geleden een knobbel van de huid laten halen die is ontstaan vlak voor de chemotherapie a.g.v. of i.c.m. een behoorlijke verbranding van de huid tijdens een fietstocht.
Blijft toch spannend zo vlak voor een uitslag.
Sterkte en geluk,
Ben
Zo meteen eens kijken of het hoofdstuk voor nu definitief afgesloten kan worden.
Twee weken geleden een knobbel van de huid laten halen die is ontstaan vlak voor de chemotherapie a.g.v. of i.c.m. een behoorlijke verbranding van de huid tijdens een fietstocht.
Blijft toch spannend zo vlak voor een uitslag.
Sterkte en geluk,
Ben
Meer info rondom melanoom? Zie b.v. : http://www.melanoomforum.nl/viewtopic.php?f=17&t=563
Komt goed, Ben!
We willen je hier niet meer
!!
We willen je hier niet meer

Jazeker, komt uiteindelijk allemaal goed!Tom schreef:Komt goed, Ben!
We willen je hier niet meer!!

Wie is "we"?

Meer info rondom melanoom? Zie b.v. : http://www.melanoomforum.nl/viewtopic.php?f=17&t=563
Iedereen.

Het is inderdaad goed! Bleek iets te zijn dat veroorzaakt is door een insectenbeet.
Dermatologe vertelde me het nieuws zeldzaam opgetogen, ik ben inmiddels ook helemaal happy.
Pak van mijn hart.
Het gaat jullie goed!
Dermatologe vertelde me het nieuws zeldzaam opgetogen, ik ben inmiddels ook helemaal happy.
Pak van mijn hart.
Het gaat jullie goed!
helemaal top!
fantastisch!
succes!!!!
fantastisch!
succes!!!!
-
Wat fijn Ben! Fantastisch