Overgang van inhibitors naar Ipilimumab

rick1981

Re: Overgang naar Ipilimumab

Bericht door rick1981 »

Ben, als Limburger weet toch.... "het is een kwestie van geduld...." :lol:

Sterkte!
Rick
Flower2014

Bericht door Flower2014 »

Hoi Ben,

Goed om te horen dat het de goede kant op gaat en je weer wat praatjes krijgt, dat horen we graag! :D
Kun je jezelf wel wat redden thuis?
Paladium

Bericht door Paladium »

Hoi Ilona,

Bedankt voor de lieve woorden. Kan me prima redden. Moet even vrede krijgen met het feit dat ik op het ogenblik in de oude mannen modus door de dag moet gaan.
Elke dag gaat het vooruit, dat is dus een kwestie van tijd. Geduld is ook hier een schone zaak.

Sterkte en geluk,
Ben
Meer info rondom melanoom? Zie b.v. : http://www.melanoomforum.nl/viewtopic.php?f=17&t=563
Paladium

Bericht door Paladium »

Hoi lotgenoten,

Vandaag op controle bij chirurg geweest. Het herbepalen van de kenmerken van de weggenomen tumor is gebeurd vanwege het feit dat men in de praktijk blijkbaar ziet dat deze kunnen veranderen naar aanleiding van systeemtherapie.
Ben dus nog steeds BRAF positief en NRAS wild type (voor de specifieke zaken die aan de tumor zijn bestudeerd is geen afwijking in het NRAS aangetroffen).
Benieuwd wat de oncoloog binnenkort te melden heeft.

Sterkte en geluk,
Ben
Meer info rondom melanoom? Zie b.v. : http://www.melanoomforum.nl/viewtopic.php?f=17&t=563
Paladium

Bericht door Paladium »

Hallo lotgenoten,

Zojuist terug van afspraak met oncologe.
Met de succesvolle chirurgische ingreep is mijn status "ziekte niet aantoonbaar" geworden, in het Engels "No Evidence of Disease" oftewel NED.
E.e.a. zal in de toekomst in de gaten gehouden worden via reguliere controles (scan en bloed) en ingeval van ziek,zwak misselijk aan de bel trekken.

Bovenstaande had ik wel verwacht en heeft me tot het besluit doen komen om zo snel mogelijk terug te keren naar het normale leven, patiënt af te zijn.
Dat betekent o.a. dat ik mijn bijdragen aan dit forum fors ga minderen wellicht geheel stoppen.

Ik wil iedereen bedanken voor de open en respectvolle manier van omgang en het feit dat ik dat ik een hoop heb mogen leren over de ziekte, de behandeling en andere aspecten die daar mee samenhangen.

Het gaat jullie goed.
Sterkte en geluk,
Ben
Tom

Bericht door Tom »

Scheer je weg, Ben en kom nooit ofte nimmer meer terug!!!!!

Ben, veel geluk en gezond, rots in de branding voor velen, onuitputtelijke bron van info!
Ga je goed!
Anna

Bericht door Anna »

Gelukkig Ben, dat je zo'n keuze kan maken! Ik wens je veel goeds.

Bedankt voor je enorme bijdrage aan dit forum afgelopen periode. Ik heb jouw gedachtengang(en) met grote interesse gevolgd. En ook de opsomming aan informatie, en vooral waar wat te vinden is, ervaar ik als waardevol. Met de hulp van mede-leden zal ik proberen de info aan te vullen zodra dat gewenst is of als er nieuwe info beschikbaar komt,

Succes!
Louise53

Bericht door Louise53 »

Dag Ben

Wat een goed nieuws, geweldig voor jou.
Ik snap dat je de keuze maakt om je terug te trekken.
Heb maar kort met je gecorrespondeerd en je info gelezen.
Erg waardevol in het doolhof waarin je als leek terecht komt, dank hiervoor.

Alle goeds voor de toekomst!

Hartelijke groet,

Louise
Laatst gewijzigd door Louise53 op vr 03 apr 2015, 20:39, 1 keer totaal gewijzigd.
Hartelijke groet,

Louise
PaulaK

Bericht door PaulaK »

Dag Ben,

Wat een fantastisch nieuws! Proficiat. Hoewel ik nog maar zeer kort meedoe op het forum, wil ik je bedanken voor alle nuttige informatie die ik op het forum heb kunnen vinden van jouw hand.
Veel succes en het ga je goed. Vriendelijke groet, Paula
annekesmink

Bericht door annekesmink »

Lieve ben

Ten eerste. Zoals Tom zei weg wezen. Het leven oppakken, genieten genieten en genieten. Wat ben ik Blij voor je wat een geweldig nieuws. Ook wil ik je heel erg bedanken voor alle Hulp die je ons hebt gegeven. want ik heb er heel veel aan gehad.

Heel veel plezier met alles wat je gaan ondernemen in je leven.

Groeten anneke
Plaats reactie