Even Voorstellen....

Voorstelhoekje uit 2013
Henk

Re: Even Voorstellen....

Bericht door Henk »

Dag Aaf,
Ik kan best begrijpen waarom je de spanning van de controles niet wilt, aan de andere kant heb ik ervaren dat een (steeds) positieve uitslag ook stimulerend voor je optimisme kan zijn. En omdat de ontwikkeling van de behandeling van melanomen niet stil staat vond (en vind) ik dat je er maar beter op tijd bij kunt zijn. Bovendien heb ik leren ervaren dat het ook kan helpen om er beter mee om te gaan, al is dat natuurlijk erg persoonlijk.
Maar dat ik al meer dan twintig jaar klachtenvrij ben is voor jou mogelijk ook een reden om te veronderstellen bij die 80 % te horen en positief in het leven te blijven staan.
Houd goede moed.

m.vr.gr.

Henk
Gert1973

Bericht door Gert1973 »

Hoi Henk/Aaf,

Het is inderdaad gewoon het beste om optimistisch te blijven. Daar blijf je gewoon sterk door. En wees blij dat er regelmatig gecontroleerd wordt. Als je zelf ook maar ergens onzeker over bent dan kun je direct aan de bel trekken. Dat hebben mijn huisartsen ook gezegd en dat zal ik ook zeker doen. Voor mij is het nog steeds onzeker wat de verdere planning zal gaan worden.
Dit spookt ook veel door mijn hoofd maar blijf absoluut optimistisch. Mentaal moet je sterk blijven... Ik hoop dan ook dat ik komende donderdag echt krijg te horen wat het verdere traject zal gaan worden.. ;)

Groetjes Gert
Gisteren is geweest, Vandaag een Cadeau en Morgen een Verrassing...
Gert1973

Bericht door Gert1973 »

Hoi allemaal,

Zijn terug uit Groningen... Morgen nog bij anesthesist langs en dan is het wachten op de afroep. Gaat tussen nu en 2 weken worden.
Als er gaatje komt door wat dan ook, dan ben ik aan de beurt... Ook van top tot teen nageken door dermatoloog en die ziet verder niets...
Dus dat scheelt.. Ga in elk geval met voorrang behandeld worden. Oh, speekselklier hoeft er verder niet mee uit.
Operatie verkort hierdoor tot 2 a 3 uur.... Opname in het ziekenhuis zal iets van 3 to 5 dagen zijn..

Dus vanaf morgen wordt het wachten op de afroep....

Groetjes Gert
Gert1973

Bericht door Gert1973 »

Zo,

Vanochtend rondje gemaakt bij de Anesthesist.. Voor mijn gevoel een kwart liter bloed afgestaan, gewogen, gemeten, hart geluisterd, longen geluisterd, bloeddruk gemeten en wat vragen beantwoord en binnen 30 minuten stond ik weer buiten.... Ben er nu echt KLAAR voor...

Laat het telefoontje maar komen... ;)
Gert1973

Bericht door Gert1973 »

Hoi Allemaal,

Nou, vanmorgen weer naar het UMCG geweest en heb nu een datum gekregen.. :D Volgende week dinsdag opname en die woensdag erop
voor de operatie. Toch zal er een oorspeekselklier mee worden verwijderd.. Operatie zal iets van 5 a 6 uur in beslag gaan nemen.

Krijg na de operatie 2 drains. Ook de re-excisie zal gaan plaatsvinden en er zal een huidtransplantaat gaan komen op de plek.

Hoe de behandeling er daarna gaat uit zien is nog niet helemaal duidelijk, maar kon best wel iets worden van 7 weken achter elkaar, 5
dagen in de week.... Dus voorlopig nog lang niet klaar... (Maar daar had ik ook niet op gerekend..)

Gelukkig komt hierdoor mijn trouwdatum (4 februari a.s.) niet in gedrang... :D

Groetjes Gert
Sandra

Bericht door Sandra »

Hoi Gert,

Ik volg je al een tijdje en vind het geweldig hoe positief je blijft, het is toch niet niks wat je te wachten staat.
ik wil je veel sterkte wensen met de operatie en dat je straks optimaal kunt genieten
van je huwelijksdag! Gefeliciteerd.

Groetjes, Sandra
sporten

Bericht door sporten »

Hoi Gert,

Nu dat is fijn voor je, de datum is bekend.
Ik sluit mij aan bij de anderen, alle goeds toegewenst voor jou en jouw partner.
Van harte gefeliciteerd met jullie a.s. huwelijk.
Zal volgende week aan je denken en wens je een heel spoedig herstel toe.

Fijn om zo iemand op het forum te hebben die altijd zo positief is.

Groetjes,

Ineke
Gert1973

Bericht door Gert1973 »

Hoi Allemaal,

Dank voor de felicitaties.
@Angelique, ja , ik ga er van uit dat het gewoon doorgaat, al is het dan maar vanuit een rolstoel. :lol:

En ja, ik zal ook positief blijven en zal er ook altijd voor vechten. Daar ga ik gewoon voor.
Heb 2 kinderen van mezelf en 2 kinderen van mijn partner (uit eerdere huwelijken) en die zijn het zeer zeker het vechten waard voor.. :D

Als ik weer in staat ben om weer wat van me te laten horen, dan zal ik dat zeker gaan doen... :D
Aan jullie steunbetuigingen heb ik veel gehad. Het doet me enorm veel dat iedereen met elkaar meeleeft.

Groetjes
Gert
Lieke

Bericht door Lieke »

Hoi Gert,

Goed van jou dat je zo positief blijft.
En fijn dat je huwelijk gewoon door gaat.
Ik wil jou, je vrouw en kindjes een hele fijne dag toe wensen
en een lang en gelukkig maar vooral gezond leven samen.
Nu weet je wel wat echt belangrijk is in het leven en kun je veel dingen relativeren.
Helaas is daar vaak iets ernstigs voor nodig.
Gert sterkte voor woensdag en we hopen gauw wat van jou te horen.

Groetjes Angelique
Gert1973

Bericht door Gert1973 »

@Angelique, Dank je

Het is precies zoals je zegt... Soms is er iets ernstigs nodig om weer te waarderen wat je hebt...
Dat is mij nu ook wel weer duidelijk geworden...

Groetjes Gert
Plaats reactie